6 תשובות
אני חושב שכדאי לענות, קרה לי גם פעם שהיה לי שבוע עמוס ולא עניתי להודעות. אם ייעלם שוב אז הוא לא רציני.
לא בטוח עדיין שהוא לא רציני
תחכי אוליי עוד כמה זמן
ועכשיו תעני
תחכי אוליי עוד כמה זמן
ועכשיו תעני
תעני , תראי איך יפתח
כן כן
לא לא
לא תפסידי כלום
כן כן
לא לא
לא תפסידי כלום
שואל השאלה:
לכתוב לו "נו מה יהיה" אה לענות רגיל אז?
לכתוב לו "נו מה יהיה" אה לענות רגיל אז?
אנונימית
אני הייתי עונה רגיל
בעיני לחסום, לא להכנס לזה מרטש ולחסוך מעצמך כנראה כאב עתידי. יש שתי אפשרויות או שבאמת הבן אדם היה עסוק וכו וכו או שהוא סתם מדבר עם עוד אנשים ולפעמים נזכר באחרים אם הספציפיים לא עונים לו, תחשבי על זה עד כמה את רוצה להשקיע בבן אדם גם אם את אומרת לעצמך שלא יצא מזה כלום כי זה סתם התכתבות באינסטגרם