10 תשובות
בקרם גוף שלא אהבתי
לא, סתם סבון
לא, משתמשת במרכך
לא
שואל השאלה:
איזה מרכך אתן שמות?
ואתן שמות מרכך ומגלמות איתו או שאתן שוטפות אותו ואז מגלחות?
סורי על השאלות פשוט אני חדשה בתחום:)
איזה מרכך אתן שמות?
ואתן שמות מרכך ומגלמות איתו או שאתן שוטפות אותו ואז מגלחות?
סורי על השאלות פשוט אני חדשה בתחום:)
אנונימית
מרכך ומגלחות איתו
כשיש כן, אם לא אז סבון או שמפו
לא
אני שמה מרכך, זה יותר טוב ככה לדעתי
אנונימית
שמה מרכך ומגלחת איתו, ואני שמה פשוט מרכך רנדומלי שאני מוצאת.
והכל בסדר, מותר לשאול :) בשביל זה יש את סטיפס.
והכל בסדר, מותר לשאול :) בשביל זה יש את סטיפס.
אנונימית
באותו הנושא: