52 תשובות
אוי משתתפת בצערך שלא תדעי עוד צער ותתפללי רק לטוב
אין מה לעשות אלה החיים
תהיי חזקה
תהיי חזקה
משתתפת בצערך!
המקום ינחם אתכם בתוך שאר אבלי ציון וירושלים ולא תוסיפו לדאבה עוד!
את יכולה לקרוא תהילים לעילוי נשמתה :)
המקום ינחם אתכם בתוך שאר אבלי ציון וירושלים ולא תוסיפו לדאבה עוד!
את יכולה לקרוא תהילים לעילוי נשמתה :)
שואל השאלה:
תקשיבי את בן אדם לא טוב.
לא ישארו לידך אנשים אם תמשיכי להיות ככה.
אין לך אמפתיה.
זה שזה באינטרנט, וזה שאת מאנונימי לא אומר שזה בסדר ושאת יכולה להגיד מה שאת רוצה.
באמת תחשבי על מה שאת עושה.
כי זה פשוט רוע טהור
זה שיש לי עוד משפחה לא אומר שזה פחות כואב.
אני מקווה שיום אחד את תביני.
תקשיבי את בן אדם לא טוב.
לא ישארו לידך אנשים אם תמשיכי להיות ככה.
אין לך אמפתיה.
זה שזה באינטרנט, וזה שאת מאנונימי לא אומר שזה בסדר ושאת יכולה להגיד מה שאת רוצה.
באמת תחשבי על מה שאת עושה.
כי זה פשוט רוע טהור
זה שיש לי עוד משפחה לא אומר שזה פחות כואב.
אני מקווה שיום אחד את תביני.
אנונימית
לא משנה מה רושמים או אומרים לך בחיים לא מאחלים לאף אחד להבין כאב כזה ומשתתפת בצערך
אנונימי
לתת לזה לשבת לך בלב ושתרגישי עצובה לא להשאיר בפנים הכל עובר עם הזמן..
אנונימית
אוי משתתפת בצערך!
אם את צריכה לפרוק אני תמיד כאן❤!
אם את צריכה לפרוק אני תמיד כאן❤!
הכי יכולה להבין את הכאב שלך, הכי יכולה להזדהות איתך. כל כך מבינה את מה שאת חווה ברגעים האלה, אני פחות מחצי שנה איבדתי 3 אנשים שהיו חלק מחיי. אבא ו 2 סבתות.
הכל קרה בכל כך פתאומי בשלושת המצבים. לא ידעתי איך להתנהל בפעם הראשונה שאיבדתי את אבא שלי, לא ידעתי מה עושים ביום שאחריי, איך מודיעים לאנשים, איך קמים בבוקר והוא איננו וככה בכל המצבים. אני רק רוצה להגיד לך שאת צריכה להשאר חזקה גם עבורך, גם עבור המשפחה שלך.
משתתפת בצערך ושנדע רק משמחה
הכל קרה בכל כך פתאומי בשלושת המצבים. לא ידעתי איך להתנהל בפעם הראשונה שאיבדתי את אבא שלי, לא ידעתי מה עושים ביום שאחריי, איך מודיעים לאנשים, איך קמים בבוקר והוא איננו וככה בכל המצבים. אני רק רוצה להגיד לך שאת צריכה להשאר חזקה גם עבורך, גם עבור המשפחה שלך.
משתתפת בצערך ושנדע רק משמחה
אני משתתפת בצערך.
בטוחה שהיא עכשיו תשמור עליכם מלמעלה ותחזק אתכם. תפרקי ותשפכי את הכאב כרגע, אל תמנעי מעצמך לכאוב. אל תשכחי שאת חזקה ושאת מסוגלת לקום מזה לאט לאט. אני כאן בשבילך באמת.
בטוחה שהיא עכשיו תשמור עליכם מלמעלה ותחזק אתכם. תפרקי ותשפכי את הכאב כרגע, אל תמנעי מעצמך לכאוב. אל תשכחי שאת חזקה ושאת מסוגלת לקום מזה לאט לאט. אני כאן בשבילך באמת.
שלא תדעי עוד צער.
אם את מאמינה תקראי תהילים לעילוי נשמתה.
הזמן כבר יפחית את רמת הכאב שלך. את רק צריכה להיות חזקה בימים הבאים, ולתת גם זמן לעצמך וגם להיות עם המשפחה, תהיו ביחד, ותמיד תזכרי שסבתא שלך אהבה אותך ורצתה שתתגברי, כי את מסוגלת.
אם את מאמינה תקראי תהילים לעילוי נשמתה.
הזמן כבר יפחית את רמת הכאב שלך. את רק צריכה להיות חזקה בימים הבאים, ולתת גם זמן לעצמך וגם להיות עם המשפחה, תהיו ביחד, ותמיד תזכרי שסבתא שלך אהבה אותך ורצתה שתתגברי, כי את מסוגלת.
גם סבתא שלי נפטרה וזה היה ממש קשה אבל בסוף מתגברים ואת תרגישי יותר טוב
משתתפת בצערך ושלא תדעי עוד צער
משתתפת בצערך ושלא תדעי עוד צער
אנונימית
תהיי חזקה בשביל אבא/אמא
משתתפת בצערך❤
אני ממש מצטערת לשמוע
משתתפת בצערך❤
משתתפת בצערך❤
קודם כל אנונימית,
מה זה יש אמא ואבא, וברור שיש אמא ואבא,
סבתא היא משמעותית אם לא יותר.
אןתי סבתא גידלה אותי ונפטרה שהייתי בת 8,
האישה הכי משמעותית בחיי,
ולך,
בסוף זה הזמן מרפא,
אין מה לעשות ,
זה קשה אבל תנסה לתת לזה להיות כי אין פיתרון אחר,
אתב חזק וזו התמודדות קשה ביותר ,
אל תוותר לעצמך ואתה תחייה עם זה,
עם כל הקושי,
תנסה לשבות בזה וגם לחזור לשגרה כדי לא לתת לזה להשפיע על כל החיים שלך,
זה קשה ,
אני משתתפת בצערך ומבינה ככ
מה זה יש אמא ואבא, וברור שיש אמא ואבא,
סבתא היא משמעותית אם לא יותר.
אןתי סבתא גידלה אותי ונפטרה שהייתי בת 8,
האישה הכי משמעותית בחיי,
ולך,
בסוף זה הזמן מרפא,
אין מה לעשות ,
זה קשה אבל תנסה לתת לזה להיות כי אין פיתרון אחר,
אתב חזק וזו התמודדות קשה ביותר ,
אל תוותר לעצמך ואתה תחייה עם זה,
עם כל הקושי,
תנסה לשבות בזה וגם לחזור לשגרה כדי לא לתת לזה להשפיע על כל החיים שלך,
זה קשה ,
אני משתתפת בצערך ומבינה ככ
ואי אני משתתפת בצערך אני ממליצה לשתף חברות / חברים נאמנים שיעזרו לך לעבור את התקופה הקשה ❤
שואל השאלה:
תודה לכולם
תודה לכולם
אנונימית
עצוב לי לשמוע עם את רוצה לפרוק דברי איתי החיים ממשיכים למרות הכול תרימי תראש למעלה ! תיהיה חזקהה!!
משתתף בצערך תהיי נשמתה צרורה בצרור החיים תחזור אלינו בתחיית המתים תהיי חזקה
הזמן מרפא יהיה בסדר
אממ אני חושבת שבנתיים כדאי שאל תנסי להילחם בכאב תבכי תשמעי שירים עצובים
אממ אני חושבת שבנתיים כדאי שאל תנסי להילחם בכאב תבכי תשמעי שירים עצובים
עם המשפט זמן מרפא הכול אני לא מסכים זה יכאב אולי פחות אבח יעבור זה לא אבל אנחנו צריכים להיות חזקים ! ואופטימים.
אנונימי
תבכי. כמה שיותר. זה הזמן, יקירה.
משתתף בצערך
אני בדיוק מכיר אישה שנפתרה והנכדים שלה מפתח תקווה
אם זה אתם אני ממש משתפת בצערך
אני בדיוק מכיר אישה שנפתרה והנכדים שלה מפתח תקווה
אם זה אתם אני ממש משתפת בצערך
אנונימית
סבא שלי נפטר מלפני יומיים, ליטרלי i gets you
משתתפת בצערך אהובה
משתתפת בצערך אהובה
משתתפת בצערך אהובה .. שלי נפטרה לפני חודש בדיוק. אני מבינה את איך שאת מרגישה.. מקווה שאת בסדר ואם את רוצה לדבר אני כאן
מה שאת צריכה בשביל לעבד את זה
מכיר את זה מקרוב(סבא שלי), תדעי שהיא במקום טוב עכשיו, ושהכל בסדר. זה כואב, זה בסדר לבכות ולצרוח, לכעוס, ולהתעצבן אבל חשוב לזכור שהיא אהבה אותך ושהיא במקום טוב עכשיו
החיים ממשיכים, אחרי שסבא שלי מת, לקח לי שבוע שלם לעכל את המוות שלו, יש לנו תמונה בסלון שלו מחייך אז שאני לבד בבית אני מדבר לתמונה הזו וזה עוזר לי לעכל את המוות שלו, החיים ממשיכים עם כל הצער שבדבר.
מאחל לך רק דברים טובים
החיים ממשיכים, אחרי שסבא שלי מת, לקח לי שבוע שלם לעכל את המוות שלו, יש לנו תמונה בסלון שלו מחייך אז שאני לבד בבית אני מדבר לתמונה הזו וזה עוזר לי לעכל את המוות שלו, החיים ממשיכים עם כל הצער שבדבר.
מאחל לך רק דברים טובים
אנונימית תגידי את מפגרת? סבתא שלה מתה וזה מה שאת אומרת לה??!! תתביישי לך ירשעית
אנונימי
משתתפת בצערך נסיכה❤
שלא תדעי עוד צער
שלא תדעי עוד צער
אני מבין אותך באמת באמת בתור אחד שאיבד אנשים בחייו
בתור אחד שהמוות הראשון שהוא חווה בגיל 4, והאחרון לפני חודש והיו לצערי עוד הרבה במשך כל השנים שאלה,
אני מבין אותך, את עכשיו במצב שכולם אומרים לך שהם משתתפים בצערך ,
ואת אומרת לעצמך מה זה באמת עוזר
את כועסת בתוכך על זה שאומרים את המשפטים האלה
משתתף בצערך,
ואלוקים ינחם אותך
אני כעסתי כל פעם
כי הם לא באמת יבינוו ולא יודעים איך זה
שלא אקבל את החיבוק מסבתא
והמתנות של סבא
והשירים עם חבר שלי
והמלחמת כריות עם בת דודה שלי
ויש עוד הרבה ברשימה לצערי
ואת כועסת שאומרים לך משתתף בצערך
ותבכי זה טוב לבכות זה משחרר והכאב שיש לך עכשיו תמיד יהיה אבל הוא יאט ויאט אבל יהיה
ושתדעי שאני איתך כי אני ואת באותה סירה
אני באמת איתך ב100 אחוז הצער שאלך זה הצער שלי
מקווה שעזרתי
בתור אחד שהמוות הראשון שהוא חווה בגיל 4, והאחרון לפני חודש והיו לצערי עוד הרבה במשך כל השנים שאלה,
אני מבין אותך, את עכשיו במצב שכולם אומרים לך שהם משתתפים בצערך ,
ואת אומרת לעצמך מה זה באמת עוזר
את כועסת בתוכך על זה שאומרים את המשפטים האלה
משתתף בצערך,
ואלוקים ינחם אותך
אני כעסתי כל פעם
כי הם לא באמת יבינוו ולא יודעים איך זה
שלא אקבל את החיבוק מסבתא
והמתנות של סבא
והשירים עם חבר שלי
והמלחמת כריות עם בת דודה שלי
ויש עוד הרבה ברשימה לצערי
ואת כועסת שאומרים לך משתתף בצערך
ותבכי זה טוב לבכות זה משחרר והכאב שיש לך עכשיו תמיד יהיה אבל הוא יאט ויאט אבל יהיה
ושתדעי שאני איתך כי אני ואת באותה סירה
אני באמת איתך ב100 אחוז הצער שאלך זה הצער שלי
מקווה שעזרתי
שואל השאלה:
תודה לכולם. באמת.
תודה לכולם. באמת.
אנונימית
משתתפת בצערך❤
משתתפת בצערך
משתתף בצערך
תבכי תוציאי הכל כשאיבדתי את סבא שלי הרגשתי שאני חייבת להיות החזקה אבל היום אני מתחרטת שהחבאתי הכל כי עכשיו אנשים חושבים שלי לא קשה תבכי תצעקי ותעשי כל מה שנוח לך מי ש"לא מתאים לו" כנראה לא מבין מה את עוברת!
משתתפת בצערך שלא תדעי עוד צער ❤
משתתפת בצערך שלא תדעי עוד צער ❤
משתתף בצערך
אם את צריכה לדבר עם מישהו אני כאן
אם את צריכה לדבר עם מישהו אני כאן
תבכי, תצטערי ותתאבלי עליה. תדברי עם חברות ותעשי דברים שעוזרים לך להרגיש קצת יותר טוב.
זה חשוב אבל יותר חשוב אחרי שאת מתאבלת לחזור בחזרה על הרגליים ולהמשיך לחיות
זה חשוב אבל יותר חשוב אחרי שאת מתאבלת לחזור בחזרה על הרגליים ולהמשיך לחיות
יהי זכרה ברוך
מצטערת.
תזכרי אותה תמיד ותכבדי אותה, תחשבי על האישה הנפלאה שהיתה ועל זה שעכשיו היא במקום טוב יותר.
תבלי זמן עם המשפחה שלך, תחבקי אותם. תודי על זה שהם כאן איתך.
תזכרי אותה תמיד ותכבדי אותה, תחשבי על האישה הנפלאה שהיתה ועל זה שעכשיו היא במקום טוב יותר.
תבלי זמן עם המשפחה שלך, תחבקי אותם. תודי על זה שהם כאן איתך.
משתתפת בצערך❤ גם סבא שלי ז"ל נפטר, זה קשה. הזמן יעשה את שלו. ממליצה לך אולי לעשות מן יומן על סבתא שלך, שבו את רושמת את כל הזכרונות הכי טובים שיש לך עם סבתא. ככה שבעתיד תוכלי לפתוח אותו ולהזכר מחדש ברגעים האלו.
משתתפת בצערך❤
אני משתתפת בצערך!
תיהי חזקה ואני תמיד פה בשבילך..
אני אפילו לא יכולה לדמיין מה את עוברת
תיהי חזקה ואני תמיד פה בשבילך..
אני אפילו לא יכולה לדמיין מה את עוברת
משתתפת בצערך
משתתפת בצערך
היי
אני מבינה מה את עוברת, איבדתי את סבתא שלי כשהייתי בת 10.
מה שאני מבטיחה לך הוא שהקלישאה נכונה, הזמן מעביר את הכאב, או יותר נכון מאפשר לך להתמודד איתו.
אני ממליצה לך לתת לזה להיספג לאט.
יש לך משפחה וחברות בשביל תמיכה, קחי את הזמן. תיזכרי בסבתא שלך, במי שהיא הייתה בשבילך, בחוויות שלכן ביחד - את יכולה לבכות, זה בסדר ואפילו מומלץ.
אומרים שבן אדם מת פעמיים. פעם אחת כשהוא מת, ופעם שנייה כשמפסיקים לדבר עליו.
תחיי אותה עם הזכרונות, היא תמיד תהיה שם בלב שלך ולמעלה.
אני מבינה מה את עוברת, איבדתי את סבתא שלי כשהייתי בת 10.
מה שאני מבטיחה לך הוא שהקלישאה נכונה, הזמן מעביר את הכאב, או יותר נכון מאפשר לך להתמודד איתו.
אני ממליצה לך לתת לזה להיספג לאט.
יש לך משפחה וחברות בשביל תמיכה, קחי את הזמן. תיזכרי בסבתא שלך, במי שהיא הייתה בשבילך, בחוויות שלכן ביחד - את יכולה לבכות, זה בסדר ואפילו מומלץ.
אומרים שבן אדם מת פעמיים. פעם אחת כשהוא מת, ופעם שנייה כשמפסיקים לדבר עליו.
תחיי אותה עם הזכרונות, היא תמיד תהיה שם בלב שלך ולמעלה.
אנונימית
משתתפת בצערך מאוד
הכל יהיה בסדר
אני בטוחה שהיא שומרת עלייך מלמעלה
קחי את הזמן שלך להתאבל
אבל אני ממליצה לך לא לשקוע באבל
מותר והגיוני שתהיי עצובה מאוד, אבל לשקוע בזה למשך הרבה זמן רק יגרום לך להיות במצב רע יותר
ממליצה לך לדבר עם מישהו שאת סומכת עליו ולפרוק את התחושות שלך, לקבל יעוץ
אמא, חברה, אפילו פסיכולוג
שלא תדעי עוד צער❤
הכל יהיה בסדר
אני בטוחה שהיא שומרת עלייך מלמעלה
קחי את הזמן שלך להתאבל
אבל אני ממליצה לך לא לשקוע באבל
מותר והגיוני שתהיי עצובה מאוד, אבל לשקוע בזה למשך הרבה זמן רק יגרום לך להיות במצב רע יותר
ממליצה לך לדבר עם מישהו שאת סומכת עליו ולפרוק את התחושות שלך, לקבל יעוץ
אמא, חברה, אפילו פסיכולוג
שלא תדעי עוד צער❤
אמלה , זה כל כך כואב לי לקרוא את זה , סבא שלי מפטר לפניי 3 שנים ואני יודעת כמה זה קשה , אני בטוחה שתצליחי לעבור את זה , למרות שזה קשה , ומותר לך לבכות להיות עצובה ומותר לך לבקש עזרה ומותר לך הכל , אני רוצה להזכיר לך ששם יותר טוב לה , עכשיו היא בגן עדן והיא פוגשת את המשפחה שלה ואת החברים שלה שנפטרו לפנייה וכל כך התגעגע אליהם , ואם היא הייתה במצב בריאותי לא טוב עכשיו היא גם לא מרגישה את הכאב הזה , תזכרי שהיא אהבה אותך , ושהיא שומרת עלייך מלמעלה , מסתכלת עלייך וגאה בך , בבן אדם שאת הופכת להיות , איך שאת גדלה מיום ליום ונהפכת לבן אדם מחא בטוב ורגישות ואיך את לומדת להעריך את מה שיש לך עכשיו כשהיא אינינה , ואת? אל תשכחי אותה , אבל תלמדי להתקדם , העא לא הייתה רוצה שתשארי עצובה , תלמדי לחיות בלעדיה , ללמוד להתמודד לאור העבודה שהיא כבר לא כאן , והמחשבה הכי כואבת זה לדעת שאת לא תראי אותה יותר לעולם , ואני כותבת את זה עם דמעות בעניים כי אני מדברת מתוך ניסיון , היא לא הייתה רוצה שתפסיקי את החיים שלך בגלל זה , וזה לא קל , ומיידי פעם אהיו לך רגעים שתרצי להתפוצץ ולבכות כל שנה מחדש וכל פעם שתיראי שאלה כזאת בסטיפס או סרטון דומה בטיקטוק , כי את זוכרת ואת יודעת ואת מרגישה בחיסרון , אבל אל תווטרי כי את יכולה ואת חזקה ולמרות הקושי את תתמודדי אבל החיים ממשיכים ואת תהיה בסדר , ה לקח אותה כי הוא רצה שהיא תתקרב אליו יותר , ועכשיו יותר טוב לה❤
אני אשמח לדבר איתך על זה בפרטי❤
אני אשמח לדבר איתך על זה בפרטי❤
קרה לי רביעי האחרון עצוב רצחח
אין מה לעשות זה יהיה קצת עצוב אבל הזמן ירפא את הכאב
אין מה לעשות זה יהיה קצת עצוב אבל הזמן ירפא את הכאב
אני משתתפת בצערך.
אני מבינה את הכאב שלך (איבדתי את סבתא שלי לפני חודש וחצי) כולנו חווים את זה שונה אבל לכולם זה קשה.
תהיי עם המשפחה ואל תשמרי בבטן את כל הרגשות, את תשקעי וזה יעשה לך רע. תוציאי אותן החוצה עם מישהו שאת סומכת עליו.
לגמרי מותר להיות עצובה, לבכות אבל לא לתת לכאב להשתלט עלייך ולשקוע בו.
תדעי שאני פה להקשיב לך אם את צריכה.
תהיי חזקה! שלא תדעי עוד צער❤
אני מבינה את הכאב שלך (איבדתי את סבתא שלי לפני חודש וחצי) כולנו חווים את זה שונה אבל לכולם זה קשה.
תהיי עם המשפחה ואל תשמרי בבטן את כל הרגשות, את תשקעי וזה יעשה לך רע. תוציאי אותן החוצה עם מישהו שאת סומכת עליו.
לגמרי מותר להיות עצובה, לבכות אבל לא לתת לכאב להשתלט עלייך ולשקוע בו.
תדעי שאני פה להקשיב לך אם את צריכה.
תהיי חזקה! שלא תדעי עוד צער❤
לא סבתא ולא גרביים רק לייקים הרי איך היא תירדם בלילה ? בואו תראו איך היא סופרת אותם כול לייק וכול תגובה היא מטור_פת
אנונימי
שואל השאלה:
^אנונימי, אני קוראת כל תגובה ומסמנת לה לייק כי אני מעריכה את העזרה וזה מרגש אותי שכל כך הרבה אנשים שלא מכירים אותי לוקחים תזמן שלהם כדי לתמוך בי,
וכי אני לא יודעת מה לעשות אז אני כל פעם חוזרת לסטיפס כדי לקרוא את העצות של אנשים.
אני לא מצליחה אפילו לישון.
באמת שאין לי למה לשקר, אם הייתי רוצה תשומת לב פה יש הרבה דרכים יותר טובות מזה.
אז באמת אל תגיד שטויות.
^אנונימי, אני קוראת כל תגובה ומסמנת לה לייק כי אני מעריכה את העזרה וזה מרגש אותי שכל כך הרבה אנשים שלא מכירים אותי לוקחים תזמן שלהם כדי לתמוך בי,
וכי אני לא יודעת מה לעשות אז אני כל פעם חוזרת לסטיפס כדי לקרוא את העצות של אנשים.
אני לא מצליחה אפילו לישון.
באמת שאין לי למה לשקר, אם הייתי רוצה תשומת לב פה יש הרבה דרכים יותר טובות מזה.
אז באמת אל תגיד שטויות.
אנונימית
בדיוק היום נזכרתי בסבתא שלי.. .
היא נפטרה לפני 5 שנים:( ...כל כך אהבתי אותה3/>
זה באמת קשה..
אבל אומרים "כשהגלים מתחזקים- החזקים מתגלים"!
ודווקא עכשיו כשכל כך קשה.. את יכולה למצוא את החוזק שבך!
כי את מהממת. ואני מאמינה בך.
גם לבכות זאת דרך לשחרר..
אבל אני בטוחה שסבתא שלך תמיד אהבה לראות אותך שמחה ומחייכת-
ומגשימה את כל המטרות שלך,
אז גם עכשיו אל תהיי עצובה:..
היא נפטרה לפני 5 שנים:( ...כל כך אהבתי אותה3/>
זה באמת קשה..
אבל אומרים "כשהגלים מתחזקים- החזקים מתגלים"!
ודווקא עכשיו כשכל כך קשה.. את יכולה למצוא את החוזק שבך!
כי את מהממת. ואני מאמינה בך.
גם לבכות זאת דרך לשחרר..
אבל אני בטוחה שסבתא שלך תמיד אהבה לראות אותך שמחה ומחייכת-
ומגשימה את כל המטרות שלך,
אז גם עכשיו אל תהיי עצובה:..