4 תשובות
אני לא צוחקת כמעט מכלום באמת קשה להצחיק אותי והעמוד הזה גם לא מצחיק בעייני אבל הוא עדיין מעניין אותי
אנונימית
לכל אחד יש הומור שונה.
אני יכולה להגיד שאני נקרעת מרוב הפוסטים/סטורי שמעלים שם אבל יש כמה שהם בכלל לא מצחיקים אותי.
אני בטוחה שעוד מלא חושבים שהוא לא מצחיק
שואל השאלה:
זה לא שהעמוד לא מצחיק, זה פשוט ממש לייט כזה, כאילו יש עמודים שכל פוסט קורע אותי חד משמעית אבל אצל הפשוטע זה סתם פרווה כזה
אנונימית
מה אני בשוק
הפשוטע זה העמוד הכי גאוני