4 תשובות
כן, תדברי איתה
כן, תשתפי אותה בחששות שלך. זה חשוב
לדעתי לדבר איתה על זה שיפסיקו לא יעזור אולי תנסי להגיד לה שתוריד מהאגו ואז הם ישלימו אחרי הריב ובדרכ הורים רבים זה נורמלי
תנסי לדבר איתם ועם קשה לך פנים מול פנים מוזמנת לדבר עם יועצת בית ספר כי הם תמיד מספרות ואז יהיה לך יותר קל מקווה בשבילך שהכל יהיה בסדר ❤
באותו הנושא: