7 תשובות
תאמרי לעצמך שאם לא תאכלי לא תהיי חזקה
תחכי שתחושת הבחילה תרגע קודם, תנשמי עמוק ותשתי לאט לאט מים. אח"כ תאכלי
מבינה את ההרגשה, תאכלי לחם שהיה בטוסטר ותמרחי אחר כך דבש לא מקיאים מזה וזה ממש טעים
וואי גם אני ככה לאחרונה לא מצליחה לאכול בגלל בחילה אולי זה וירוס או משהו יעבור
אנונימית
יכול להיות שיש לך בחילה בגלל הרעב
תנסי לאכול
תנסי לאכול
ישלך בחילה כי לא אכלת, תשתי תה או מים ותאכלי קצת ואז הבחילה טיפה תרגע ואז תוכלי לאכול את השאר
שואל השאלה:
אני אנסה אבל זה מהבוקר ( התעוררתי מזה ב6 בבוקר) אז לא נראה לי שזה יעבור בקרוב
אני אנסה אבל זה מהבוקר ( התעוררתי מזה ב6 בבוקר) אז לא נראה לי שזה יעבור בקרוב
באותו הנושא: