8 תשובות
לא
את יכולה פשוט לא להגיע וישלחו לך זימון חדש
או להתקשר מחר למיטב 1111 ולבקש לדחות לתאריך שמתאים לך
את יכולה פשוט לא להגיע וישלחו לך זימון חדש
או להתקשר מחר למיטב 1111 ולבקש לדחות לתאריך שמתאים לך
שואל השאלה:
אם אני לא אגיע לא יהיו לי בעיות?
אם אני לא אגיע לא יהיו לי בעיות?
אנונימית
שואל השאלה:
בעיקרון יש לי ביוני.. אז יש לי זמן עוד לדחות?
בעיקרון יש לי ביוני.. אז יש לי זמן עוד לדחות?
אנונימית
אה נו ברור את יכולה לדחות גם יום לפני זה לא עניין
פשוט לא לדחות יותר מפעמיים
אם את לא תגיעי לא יהיו בעיות ישלחו לך לדואר זימון ליום אחר
פשוט לא לדחות יותר מפעמיים
אם את לא תגיעי לא יהיו בעיות ישלחו לך לדואר זימון ליום אחר
שואל השאלה:
ועד כמה רחוק אני יכולה לדחות?
ועד כמה רחוק אני יכולה לדחות?
אנונימית
אל תדחי יותר מפעם אחת זה הכל כתוב וזה עושה רושם רע. אחר כך מסתכלים על זה בשיבוצים
אנונימית
תתקשרי למיטב ותבקשי שידחו לך
עדיף שלא לדחות אבל אם יש משהו דחוף שאת חייבת לדחות את הצו אז אני חושבת שאפשר
באותו הנושא: