5 תשובות
מבחינת קלוריות הן די זהות, אבל קמח לבן מעלה את האנסולין בדם וגורם לתחושת רעב מוגברת אז עדיף קמח מלא.
אפשר לאכול הכל
שואל השאלה:
כן^
אבל לא כל אוכל זה טוב אפילו אם נשארים בגירעון קלורי
כן^
אבל לא כל אוכל זה טוב אפילו אם נשארים בגירעון קלורי
אנונימית
מזה לא אוכל טוב? אם הוא לא גורם לך להיות חולה אין בו בעייה
שוקולד זה לא טוב? למה בגלל הסוכר? נו באמת זה לא מה שפוגע לך בגוף
גם את נפש צריך להזין
שוקולד זה לא טוב? למה בגלל הסוכר? נו באמת זה לא מה שפוגע לך בגוף
גם את נפש צריך להזין
שואל השאלה:
כי מאכלים כבדים גורמים לי להרגיש לא טוב ועושה לי כאב בטן
כי מאכלים כבדים גורמים לי להרגיש לא טוב ועושה לי כאב בטן
אנונימית