8 תשובות
כן
^^^זה כל הקטע של להשלים בגרויות, בשביל שיהיה בגרות מלאה
ברור
כן פרויקט לומדים 6/6
אנונימית
בית ספר לומדים 6/6- בסיס חצרים
בית הספר הוקם לפני שנתיים וחצי בבח"א 6, הפרויקט הינו שיתוף פעולה בין בח"א 6 לבין חיל חינוך.
הבית ספר נותן מענה לשני מסלולים, הראשון השלמת 12 שנות לימוד (תעודת גמר תיכון- תג"ת) והשני השלמת בגרויות במקצועות הליבה (אנגלית, מתמטיקה, לשון ואזרחות)
כלל החיילים שמגיעים אל בית הספר הם מאיזור הדרום, כל זאת על מנת שיוכלו להגיע ולהשקיע בלימודים כמה שיותר. הקורס מתקיים במתכונת יומיות לכלל החיילים שמגיעים.
אוכלוסיית החיילים שמגיעה לבית הספר נשרה מהמסגרות הפורמליות בדרך כלל לפני תיכון ולא היו במסגרת ששמרה אותם באופן רציף.
שגרת היום של החיילים אינטנסיבית זאת על מנת שיוכלו להצליח להגיע למטרות שהציבו לעצמם ולעבור את הקורס בהצלחה. החיילים מגיעים באופן יומיומי לבית הספר ומתמודדים עם קשיים רבים במגוון תחומים (לימודים, תפקיד, בית) התהליך בנוסף ללמידה הוא להצליח לגרום להם לשלב הכל בצורה המיטבית ביותר.
את כלל החיילים בבית הספר עוטף סגל מקצועי ומגוון של חיילות מחיל חינוך שעברו הכשרה ספציפית לחיילים האלו ובנוסף הכשרה מקצועית ללימוד חומר לימודי.
אנונימית
שואל השאלה:
^^^^תודה לעונים3>
אנונימית
שואל השאלה:
^עוד שאלה
איך זה עובד בדיוק?אשמח שתענו
אנונימית