5 תשובות
close to the daek side זה לא מאפייה אבל זה סןג של שונאים לאוהבים
סגנון תיכון
הזדמנות של פעם בחיים קישור
הזדמנות של פעם בחיים קישור
שואל השאלה:
התחלתי את הגורל קלטני ואני חייבת להגיד שהוא מושלם
התחלתי את הגורל קלטני ואני חייבת להגיד שהוא מושלם
תודה רבה!!!!!, שמחה שאת נהנית!:)
מוזמנת לנסות את שלי, גורל קטלני (מאפיה, לא קלאסית) , ואת שאר הספרים הנוספים שפרסמתי:)
שם משתמש:aaa33333zz4
שם משתמש:aaa33333zz4
באותו הנושא: