4 תשובות
תלוי איפה שירתת
יותר נכון תלוי מה התפקיד שלך היה^
זה בסביבות העשר אלף
זה בסביבות העשר אלף
תלוי בתפקיד, תלוי רמת פעילות, אורך השירות
ג'ובניקים מקבלים מענק שחרור בגובה של כ10-11 אלף (אולי השתנה בגלל העלאת שכר) ופיקדון בגובה 15-17 אלף
תומכי לחימה, רמות פעילות למינהן ולוחמים מקבלים יותר, לא יודעת להגיד כמה יותר
ג'ובניקים מקבלים מענק שחרור בגובה של כ10-11 אלף (אולי השתנה בגלל העלאת שכר) ופיקדון בגובה 15-17 אלף
תומכי לחימה, רמות פעילות למינהן ולוחמים מקבלים יותר, לא יודעת להגיד כמה יותר
עד מתי י י י י י מרץ ץ ץ ץ ץ 22!!!!
באותו הנושא: