6 תשובות
אני חושבת שזה לא בסדר שהוא יפעל ככה, הבנתי שהרבה עושים את זה. תתרכזי בקשר שלך איתו ותשאלי אותו האם הוא רציני לגבי קשר ואיך הוא רואה אותו.
תקשיבי לפעמים בנים אומרים את זה כי את אמרת שאת מעוניינת במישהו אז הוא רוצה להראות שגם לו יש "ידידות" או משהו כזה. אל תקחי את זה אישית ולדעתי אל תסתכלי על זה יותר מידי, קודם כל תנסו להכיר יותר ותראי אם באמת הוא הטעם שלך מבחינת האישיות שלו. תראי אם הוא מכבד אותך, מקשיב לך , מתעניין בך באמת זה הסימנים הנכונים
למה את אומרת לו שאת בעניין של מישהו אחר ?
ודבר שני נראלי שאם הייתם יותר מחוברים ועם קשר יותר טוב אז הוא היה מפסיק לדבר איתם (:
ודבר שני נראלי שאם הייתם יותר מחוברים ועם קשר יותר טוב אז הוא היה מפסיק לדבר איתם (:
^^אהה אוקיי, אז אולי נסי לדבר איתו על זה אם מפריע לך.
שואל השאלה:
וכן אנחנו מדברים סך הכל מיום רביעי...
וכן אנחנו מדברים סך הכל מיום רביעי...
אנונימית
שואל השאלה:
לא אני לא בעניין של מישהו לא רשמתי נכון
התכוונתי שאמרתי לו שאם אני בעניין של מישהו אוטומטית אני לא מדברת עם בנים אחרים ככה אני
ואז הוא אמר שהוא כן מדבר לפעמים עם כמה בנות בו זמנית ורק חלק מהם זה מתקדם טיפה ואז יוצאים ורואים
לא אני לא בעניין של מישהו לא רשמתי נכון
התכוונתי שאמרתי לו שאם אני בעניין של מישהו אוטומטית אני לא מדברת עם בנים אחרים ככה אני
ואז הוא אמר שהוא כן מדבר לפעמים עם כמה בנות בו זמנית ורק חלק מהם זה מתקדם טיפה ואז יוצאים ורואים
אנונימית