5 תשובות
אני לא חושבת עלייהם. אני חושבת על עצמי. ואני עם אוזניות ושירים ומתרכזת בכל התרגילים שלי
כי אף אחד לא באמת מסתכל עלייך כולם מתעסקים בשלהם לאף אחד לא אכפת ממך עם כמה שזה פוגע
בהתחלה זה מביך אך אחר כך מתרגלים ומבינים שלאף אחד לא אכפת ממך והם עסוקים באימון שלהם
סליחה שאני אומרת את זה ככה אבל את באמת לא מעניינת אף אחד. כל אחד מרוכז בתחת של עצמו
תרתי משמע:)
תרתי משמע:)
כי הבנתי שכל אחד באימון שלו
באותו הנושא: