8 תשובות
אוקראינה
שום צד
האוקראינים אנטישמים
הרוסים מפגרים
האוקראינים אנטישמים
הרוסים מפגרים
רוסים ואני אסביר למה גם : עוד לפניי המלחמה אוקראינה רוסייה ועוד מדינה בשם בלארוס עשו הסכם שאף מדינה לא תעבור לנטו , ואוקראינה עשתה את זה , היא התחילה לעבור לנטו , וגם באוקראינה יש עכשיו הרבה נצים שמשתלטים על הכל והם אלה שהורגים את כולם , ורוסייה מנסה לעזור להם אבל אוקראינה ניסתה לפגוע גם ברוסיה בגלל זה רוסייה מחזירה
אנונימית
לא אוהבת אף אחד מהם אבל אם מתיחסים לזמן האחרון, בעד האוקראינים כי הם לא אשמים במלחמה, רק פוטין (המסריח הזה)
אנונימית
אוקראינה ברור
ברור שאוקראינה. אין שם שום "נאצים" שמשתלטים על שום דבר. לאנונימית שאמרה את זה בטח את מושפעת מהפרופגנדה הרוסית. האוקראינים כרגע מגנים על הבית שלהם בגלל השלטון של רוסיה (הכוונה לפוטין ולחברים שלו.)(האוליגרכים.) רוסיה זאת שפלשה לאוקראינה כי היא (פוטין.) רוצה פשוט את השטח של המדינה הזאת גם. לטענתו הוא רוצה לחזור לתקופות כמו לפני שנות ה90 (בייסיקלי לחזור לתקופת ברית המועצות).
וכן נכון, היה את ההסכם שלא יצטרפו לנאטו, אבל ויש פה אבל גדול מאוד- רוסיה עשתה המון פעילות מבצעית באיזור הגבול עם אוקראינה וזה היה ברור שזה עיניין של זמן עד שרוסיה תפלוש. לכן אוקראינה החליטה שהיא רוצה וצריכה את התמיכה של אירופה וכלל נאט"ו. (ואיזו הפתעה, הם לא טעו גם)
וכן נכון, היה את ההסכם שלא יצטרפו לנאטו, אבל ויש פה אבל גדול מאוד- רוסיה עשתה המון פעילות מבצעית באיזור הגבול עם אוקראינה וזה היה ברור שזה עיניין של זמן עד שרוסיה תפלוש. לכן אוקראינה החליטה שהיא רוצה וצריכה את התמיכה של אירופה וכלל נאט"ו. (ואיזו הפתעה, הם לא טעו גם)
למה שפוטין ^ שיש לו את השטח הכי גדול בעולם ירצה סתם ככה שטח ? תחשבי ההגיון , רוסייה זאת המדינה הכי גדולה בעולם .
אנונימית
https://pobedarf.ru/2022/04/15/vystavka-pokazhet-razvitie-ukrainskogo-naczizma/ הנה , את לא חייבת לקרוא אבל על הדגלים שלהם יש דגל של נאצים . הוכחה
באותו הנושא: