8 תשובות
ממש ממש לא כדאי, כדור גיהינום
אנונימי
^
אל תגיד לה ככה, זה לא משפיע על כל אחד באותו אופן. זה שכדור מסויים לא התאים לך, לא אומר שהוא לא עשוי להתאים לה.
במקרה הכי גרוע, מחליפים כדור.
אני אגיד לה מה שאני רוצה להגיד זה כל היופי
הכדור המסויים הזה כמו רוב הכדורים הפסיכיאטריים הם גיהינום.
שם הם מיוצרים.
אנונימי
זה לא נכון.
הכדור שלי מאוד מאוד עזר לי.
חבל שאתה חושב ככה.
לא מכירה את הקישור הזה ספציפית, אבל באופן כללי לכל הכדורים הפסיכיאטרים יש את אותן תופעות לוואי. ממליצה לך להסתכל באינטרנט.
בעיקרון, רוב הסיכויים שלא תהיה לך שום תופעת לוואי.
אבל אם כבר, הכי נפוץ זה חוסר תיאבון, עייפות, ואולי בחילות או כאבי ראש.
תופעות לוואי:
עייפות, בדרך כלל משתפר עם הזמן.

סחרחורת, במיוחד כשקמים בבת אחת מהמיטה. רצוי לקום בהדרגה, קודם לשבת לזמן קצר ואז לעמוד.

עלייה במשקל, לחלק מהאנשים התרופה גורמת עלייה במשקל. ניתן למנוע את זה בעזרת פעילות גופנית ודיאטה מתאימה.

עצירות, לחלק מהאנשים התרופה גורמת לעצירות, פעילות גופנית ואכילת הרבה ירקות עשויים לעזור במקרה כזה.

מתוך אתר כללית
עייפות
סחרחורות
עלייה במשקל יש אנשים שאפילו משתמשים בכדור הזה כדי לעלות במשקל
את ילדה, זה בסדר שאת מאמינה שהפסיכיאטריה עוזרת ומטרתה לרפא.
מתישהו תתעוררי בעזרת השם
אנונימי