6 תשובות
כן תראי עדיין למה לא כי תחשבי שזה רק בעונות יחסית מאוחרות כזה יש לך עדיין עונה 1 - 2 בלי כזה הרבה ממה שרשמת
עשית לי ספויילר לסיד:(
אנונימית
שואל השאלה:
שטוני נפגע על ידי אוטובוס שסיד מתאבד שפרדי מת שכריס מת שגאל בהריון
טיקטוק הרס את כל הסדרה
אנונימית
תלוי בספויילרים
שואל השאלה:
בסוף זאת תיאוריה!! אין הוכחה שזה קורה
אנונימית
שוב ספויילר
ותראי עונה עד דור 2
הדור השלישי יותר רגוע ופחות טוקסיק
אנונימית