22 תשובות
וואו כלכך.
אני באמת פשוט עצלן וקשה לי להביא את עצמי ללעשות דברים, אני עושה דברים רק כי חופרים לי
אבל האמת שזה ממש תלוי מה הדבר כי יש דברים שיש לי רצון משלי לעשות שאני יכול תוך שנייה למצוא מוטיבציה לעשות אותם
אז זה נורא תלוי
תני לי לספר לך סוד, לאף אחד אין מוטיבציה.
המוטיבציה היא דבר זמני שגורם לך להתחיל את מה שאת רוצה לסיים, אבל היא נעלמת לאט לאט. מה שמקדם אותך היא משמעת עצמית.
כןח רצון זה הסוד
שואל השאלה:
אני רוצה מה זה קשור

אם כוח רצון היה הסוד אז הייתי מצליחה לעשות דברים
טוב, עכשיו למדתי אני פשוט אקום בבוקר ואעשה מה שאני צריכה דבר ראשון לפני הכל. זאת הדרך היחידה
אנונימית
את רוצה את התוצאה, את לא רוצה לעשות את הדרך
שואל השאלה:
אתם לא יודעים כלום עליי תפסיקו כבר לשפוט
אנונימית
אחות למה את כל כך מאוימת
את רוצה שנרחם עלייך ונגיד לך שאת מסוגלת? כי אם אין לך משמעת עצמית את לא תיהי מסוגלת צר לי.
אני בסהכ אומרת לך את המציאות
תתחילי להקשיב למוח שלך כם כשאין לך כוח
תקומי, תלכי למכון/תעשי שיעורים/תלמדי. הכל קשור למשמעת עצמית
שואל השאלה:
מה הקשר לרחם עליי? מסבירים לכם שלא הכל קשור לרצון, זה כבר נהיה מתיש הקטע הזה שאני כאילו מדברת לקיר
גם דברים שאני אוהבת לעשות אין לי מוטיבציה
אנונימית
שואל השאלה:
וכשאני אומרת מוטיבציה אני מתכוונת לזה שאנשים פשוט באים ועושים את הדברים ולא צריכים 100 שנה לשכנע את עצמם למה זה חשוב
זה מתסכל אבל ברור שלא תבינו
מה אפשר לצפות
אנונימית
כי אין דבר כזה מוטיבציה!!! תוציאי את המילה הזאת מהלקסיקון שלך זה לא כוח רצון זו משמעת עצמית!!!!!!
זאת לא מוטיבציה הם פשוט לא חושבים יותר מידי ועושים טת הדברים שהם צריכים
את יכולה לעשות מינוסים ולהשלות את עצמל כמה שאת רוצה
אני באה לטובתך
במקום להתבכיין שאין לך מוטיבציה פשוט לקום ולעשות
שואל השאלה:
בטח שיש, מה מניע אותך לעשות דברים?
אני לא מבינה גם מה יש לכל האתר הזה נגד המילה "מוטיבציה", הפכו את זה לאיזו קללה או משהו
כל היום חופרים על "משמעת עצמית."

כן, אבל מנסה להסביר לך שהמוטיבציה זה מה שגורם לך לקום ולעשות דברים, מה מניע אותך? אם את שותה מים, זה בגלל שאת מרגישה צמא וזה מה שגורם לך לשתות. מרגישה בדידות- אז את מתקשרת לחברה
כאילו באמת שאני לא יודעת איך אנשים אומרים "אני פשוט צריך לעשות את זה אז אני אעשה, כאילו מה גורם לך בכלל לרצות לשבת ללמוד? זה באמת נשמע לי לא הגיוני
אנונימית
זה כמו לדבר עם הקיר, תוציאי תראש מהתחת.
מוטיבציה היא מה שמתחיל את מה שאת רוצה לעשות. נגיד את רוצה חיטוב, יש לך מוטיבציה להתחיל, אבל זה נעלם מהר מאוד. אחרי שבועיים את כבר מתייאשת, מה שממשיך זו משמעת עצמית. מוטיבציה היא דבר זמני
שואל השאלה:
אצלך זה כמו לדבר עם הקיר, כי את לא קוראת את מה שאני כותבת בכלל זה נראה ככה.
בקשר לחיטוב, אולי אם יש לך מטרה בסוף אז יותר קל למצוא את הכוח לקום ולהמשיך הלאה ולא להתייאש, כי את רואה כבר את התוצאה בראש ורוצה להגיע אליה וזאת הדרך? גם מה הקטע של משמעת עצמית? כאילו את מכריחה את עצמך לעשות דברים בכוח כי "ככה צריך" כי ניסיתי את זה כמה פעמים וזה סתם גורם לך לא לרצות לעשות כלום

אולי זה בגלל שההגדרה שלי למילה מוטיבציה היא קצת שונה מההגדרה שלך. מבחינתי מוטיבציה= כל מה שגורם לך לקום ולעשות משהו
אולי אצלך זה משמעת עצמית
אנונימית
אני לא באה להתנשא אבל בתור עצלנית שאין לה כוח לעשות כלום אני פשוט קמה ועושה ואז אין דרך חזרה
אין לי כוח ללכת למכון? אני קמה מתלבשת ויוצאת מהדלת בלי לחשוב.
אין לי כוח ללכת לבית ספר? אני קמה ומתארגנת
זה הכל קשור לכמה את מקשיבה לעצמך
כולנו בני אדם ולאף אחד אין כוח לעשות דברים כל הזמן ולכולנו אין מוטיבציה וכולנו מרגישים עייפים ומיואשים אבל זה קשור לכמה האופי של הבן אדם חזק
אם את רוצה לעשות משהו ואין לך מטרה אליו איך את מצפה שתרצי לעשות אותו?
וכן ככה צריך, לאתגר את עצמך. גם כשאת לא רוצה
שואל השאלה:
נו, אז צריך מטרה אבל זה מה שאני אומרת
גם צריך שהדברים יהיו מהנים במידה מסוימת, כי אם הלכת למכון כמה פעמים וזה היה סבל אז לא תרצי להמשיך ללכת באופן די הגיוני
אנונימית
מה את רוצה לעשות שאין לו מטרה
אם את רוצה ללמוד למבחן ואין לך מוטיבציה, יש מטרה
אם את רוצה להיות בריאה, יש מטרה
אם את רוצה להתאמן, יש מטרה
אם את רוצה להיות אדם יותר טוב, יש מטרה
לכל דבר שאת רוצה להשיג צריך להיות מטרה
שואל השאלה:
להכין איזו עבודה על שיר זה מתסכל מאיפה אני אכתוב לו 700 מילים
חסרות לי 300
אנונימית
בכללי את יכולה לנסות להיות יותר בסביבה של אנשים שרוצים את אותו הדבר שאת רוצה ולהימשך מקנאה אחרי העשיה שלהם ובקצב מהיר יותר.. ובקשר לעבודה פשוט תמרחי עם הרבה מילות קישור חזרה עם מילים נרדפות הסברים מובנים מאליהם ושפה ארוכה ולא תמציתית, מדעי החירטוט מה שנקרא.. חחח בהצלחה
שואל השאלה:
תודה רבה
אנונימית