6 תשובות
אין מה לעשות תמשיכי הלאה(:
אנונימי
בעיה שלו שניפרד מימך , לי היה יורד מימשהו שלא נלחם עליי
אם לא נלחם עליך הוא לא ראוי לך
אנונימי
תתקדמי הלאה
הוא לא שווה כלום.
תמשיכי הלאה, תהני ותכירי אנשים.
שיאכל את עצמו מקנאה!
תמשיכי הלאה, תהני ותכירי אנשים.
שיאכל את עצמו מקנאה!
^ שוב, כולם אומרים את זה, זה לא נכון שהוא "לא שווה כלום", מפרידה שני הצדדים יכולים ללמוד, גם הצד שנפרד וגם הצד שנשאר לבד
באותו הנושא: