6 תשובות
אין מה לעשות תמשיכי הלאה(:
אנונימי
בעיה שלו שניפרד מימך , לי היה יורד מימשהו שלא נלחם עליי
אם לא נלחם עליך הוא לא ראוי לך
אנונימי
תתקדמי הלאה
הוא לא שווה כלום.
תמשיכי הלאה, תהני ותכירי אנשים.
שיאכל את עצמו מקנאה!
^ שוב, כולם אומרים את זה, זה לא נכון שהוא "לא שווה כלום", מפרידה שני הצדדים יכולים ללמוד, גם הצד שנפרד וגם הצד שנשאר לבד