17 תשובות
יפה ממש
זה יפהרצח ונדירר!!
זה יפה ממש
מושללםם
לדעתי זה מיוחד ממש וזה גם יפה
זה מושלם ברמות
0.
יפה בטירוף,הלוואי עליי
קוראים לזה הטרוכרומיה,לדעתי בן אדם שיש לו את זה גם אם שאר הפנים שלו נראות לא משהו זה הופך אותו ליפה,מרגיש כמו להסתכל במשהו לא אנושי חחח
אנונימי
זה יפה ומיוחד ברמות
זה ממש יפה
זה מהמם!!!
זה מושלם ברמות
זה כול כך מגניבב
הכי יפה שיש הלוואי עליי זה יותר משתי עיניים ירוקות
זה מהמם