התחברות הרשמה

פריקה קטנה...לא ארוך מדי זה קצר(שואלת שוב כי לא היה מספיק עונים בשאלה הקודמת)

אני כיתה ט' ויש אצלנו חוג תיאטרון כזה בבית ספר שאני נמצאת שם(זה רק בנות).
קיבלנו תפקידים למופע סוף שנה ואני לא מרגישה בנוח עם התפקיד שלי.פשוט כל פעם שאני מבצעת אותו אני מרגישה שבאלי לסיים עם זה כבר ולעוף מפה הביתה.אני מרגישה שאני לא משחקת אותו טוב כי הוא לא מתאים לי,ובדרך כלל אני שמשחקת ממש טוב ואפילו אמרו לי את זה כמה פעמים,התפקיד הזה ספציפית בכלל לא מתאים לי ואני לא מבצעת אותו טוב.וההורים שלי עוד הולכים לראות אותי מופיעה ואני כל כך מובכת.ואי אפשר להחליף תפקיד כי עוד שבועיים כבר המופע ואני גם מובכת לעשות חזרות מול כל הבנות כי חלק מהשורות הן נורא מביכות...לא יודעת מה לעשות כבר.לא אוהבת להרגיש ככה.
21 באפריל 2023, 00:16
פריקהתיאטרוןמשחקמבוכהפחד    
תשובה אחת
תנסי להרגיש יותר את הדמות
ה
הילדה המגניבולה
באותו הנושא:
פריקה קטנה
פריקה קטנה...(לא ארוך מדי באמת שזה יחסית קצר ואני חייבת התייעצות)
פריקה קטנה על המצב שאני תקוע בו בזמן האחרון
למה אני אף פעם לא מספיק טוב...? (פריקה)
למה אני סתומה?(לא חייבים לקרוא סתם פריקה קטנה)
פריקה קטנה.....
פריקה קטנה... מה דעתכם?
וואי אמא שלי שואלת אותי אם אני רוצה להביא לארוחת פסח מישהו/י (פריקה המשך בפירוט)
פריקה קטנה. תגידו מה אתם חושבים בנושא
פריקה קטנה..
פריקה קטנה