5 תשובות
ברוב המקומות כן
דומינוס וכאלה עובדים אבל בכל עיר הרחובות הראשיים חסומים אז לא בטוח לגבי משלוחים
אנונימי
רוב המקומות יהיו פתוחים יש מקומות שמכריחים את כל העובדים לעבוד
יש מקומות שבטח יהיה סגור אבל גם יהיה פתוח, בטח יקח לזה זמן להגיע כי עמוס בעצמאות(לא מבחינת מזמינים בהכרח, יותר מבחינת תנועה וכזה) :)