5 תשובות
^אהה הבנתי
אני יכולה להגיד לך שרוב החברים שלי לא לומדים איתי באותה כיתה ואנחנו נפגשים רק בהפסקות והקשר שלנו מעולה
חוץ מזה אולי תכירי חברים חדשים במגמה
גם אני באותה סיטואציה בדיוק אני לא מכירה אף אחד שהולך חוץ מכמה ילדים בכיתה שלי שאני לא ממש חברה שלהם
אבל נכיר ילדים חדשים, ואם לא ילך לך את עדיין יכולה להיות חברה של מי שיש לך עכשיו, גם אם אתם לא באותה כיתה
שואל השאלה:
אוקיי תודה רבה!!
שואל השאלה:
אבל זה לא רק מגמה זאת גם הכיתה שלי, זאת אומרת שכמעט בכל השיעורים אני איתם
את צריכה לזכור שזה רק שיעור במערכת שלך, זה לא מאוד ישפיע עלייך חברתית אם לא תתני לזה