17 תשובות
לפעמים אבל לא בבית הספר
לפעמים
כן, ואני שומעת מוסיקה בכל זמן שאני יכולה. חוץ מכשאני קוראת, למרות שאז אולי מוסיקה בלי מילים
תלוי במקצוע
תלוי
שאני פותרת תרגילים נגיד כן אבל שאני משננת חומר לא כי זה באמת מפריע
שאני פותרת תרגילים נגיד כן אבל שאני משננת חומר לא כי זה באמת מפריע
אנח שומעת שאני לומדת על חלש ואם ממש קשה לי אז אני מספיקה כי אני לא מתרכזת
אני שומעת שירים באוזניות בשיעור בשיעורים שהמורה סתם חופרת
אני שומעת שאני מסדרת תחדר, שאני מוציאה תכלב שלי, בדרך לבית ספר..
(הכל באוזניות)
אני שומעת שירים באוזניות בשיעור בשיעורים שהמורה סתם חופרת
אני שומעת שאני מסדרת תחדר, שאני מוציאה תכלב שלי, בדרך לבית ספר..
(הכל באוזניות)
פחח לא אם אני רוצה ללמוד
כן
לרוב כן
כן
רק אם אני עושה משהו שקל לי ושהוא משעמם. נגיד אם אני רק מחפשת מקורות מידע או מכינה מצגת או מהו בסגנון.
בבית עושה עבודות עם מוסיקה.
בכיתה, אם מסכימים.
איך מתרכז? אף פעם לא היו לי בעיות קשב בריכוז (לפחות לא אובחנתי ואני לא מרגיש את זה) ואני פשוט עובד עם זה ברקע. אולי יהיה לי טיפה קשה אם אני אנסה גם לשיר תוך כדי...
מתי עוד? כל שאר היום כשאני במחשב לומד לעצמי, משחק או במכון.
בכיתה, אם מסכימים.
איך מתרכז? אף פעם לא היו לי בעיות קשב בריכוז (לפחות לא אובחנתי ואני לא מרגיש את זה) ואני פשוט עובד עם זה ברקע. אולי יהיה לי טיפה קשה אם אני אנסה גם לשיר תוך כדי...
מתי עוד? כל שאר היום כשאני במחשב לומד לעצמי, משחק או במכון.
תלוי במקצוע אם אני לומדת לקורס שהוא פחות אקטיבי אז כן, אבל נגיד אם אני כותבת דוח מעבדה ומעבדת נתונים אז קשה לי מדי להתרכז ככה
כן תמיד
ואני שומעת מוזיקה כמעט כל הזמן
ואני שומעת מוזיקה כמעט כל הזמן
כן
גם בשיעורים בבית ספר
גם בשיעורים בבית ספר
באותו הנושא: