10 תשובות
כל שנה היא יותר גרועה מהקודמת
כל יומולדת
אבל כנראה 10 ו16
יומולדת 15 חדמש
או 10
לא חוגגים לי
אנונימית
12,זאת השנה שהפסקתי להתרגש מימי הולדת
אף אחד מהכיתה לא בא לבת מצווה
אנונימית
ביום הולדת תשע הביאו לי את העוגה ורצתי ולא שמתי לב שהיה מיץ שנשפח על הרצפה ונפלתי על הרצפה
ואחרי זה דפקו לי את העוגה על הפרצוף
השנה חברה חדשה שלי חגג לי את היום הולדת הפתעה הראשונה בחיים שלי והכלבה הזמינה רק את חברים שלה וחודש אחר כך התחילה לצאת אם אח שלי
גיל 11/10 ליטרלי לא עשיתי כלום