9 תשובות
אכלת בסביבות ה1200+ קלוריות שזה מעולה לחיטוב אבל עם את בתהליך של חיטוב ממליצה לך להשתמש בתחליפי סוכר בקפה זה יוריד לך מלא וגם חלב תשמשי בחלב יותר רזה
שואל השאלה:
ניסיתי להחליף את הסוכר בסוויטנגו אבל אין לזה טעם פשוט כאילו לא שמתי סוכר בכלל וחלב אני שמה ממש קצת
לדעתי זה דווקא לא הרבה, וסביבות 1000 לדעתי לא יותר..
אני מנחש בסביבות ה700-, זו כמות מסוכנת של אוכל תנסי לאוכל *לפחות* 1200 קלוריות ביום
^^^לא ממליץ להגביל את הדיאטה אפילו יותר, דווקא אני מעודד אותך לצרוך מה שבאלך כי כרגע מה שאת צורכת זה קצת מדי
זה קצת מדי אוכל
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אני כן מרגישה שבעה כל היום אני לא רעבה או משהו
אחד מהתסמינים של תת-תזונה זה ירידה בתיאבון