6 תשובות
בת כמה את אם אפשר לשאול?? (שאלה כנה, לא צינית ח"ו)
אז עם אבא שלך זה גם טוב, העיקר שיהיה לך דמות בכירה למשענת, ועדיף שזאת לא תיהיה המורה שלך
שואל השאלה:
מבינה אבל עדיין מרגישה ככה עלייה אוף
מבינה אבל עדיין מרגישה ככה עלייה אוף
אנונימית
שואל השאלה:
לא אני שונאת את אמא שלי לא יקרנ בחיים
לא אני שונאת את אמא שלי לא יקרנ בחיים
אנונימית
אני חושב שכדאי לך להחליף אותה באמא שלך, ככה לפחות תרגישי ככה לאדם הנכון (כולנו צריכים דמות אימהית בחיינו ככה שלא בטוח שאפשר להימנע מהצורך הזה) ואם זה אומר לפתח יותר את הקשר עם האמא אז מאוד כדאי
שואל השאלה:
17
17
אנונימית
באותו הנושא: