4 תשובות
גם אני פעם חגגתי יום הולדת שהחברות שלי נהנו יותר ואני בכלל לא נהנתי
אנונימית
^כן לכולם יש סיפור כזה
מצטערת לשמוע זה באמת מבאס
מזל טוב
לא טוב, את צריכה להנות יותר מהן
פעם הבאה
קרה לי גם, אתמול):