4 תשובות
גם אני פעם חגגתי יום הולדת שהחברות שלי נהנו יותר ואני בכלל לא נהנתי
אנונימית
^כן לכולם יש סיפור כזה
מצטערת לשמוע זה באמת מבאס
מזל טוב
מצטערת לשמוע זה באמת מבאס
מזל טוב
לא טוב, את צריכה להנות יותר מהן
פעם הבאה
פעם הבאה
קרה לי גם, אתמול):
באותו הנושא: