5 תשובות
קחי מכנס קצר חולצה קצרה ומעל גקט עדיף אוברסייז
היום יהיה יותר קר מאתמול באיזה עשר מעלות אז אולי זה לא כזה עדיף
לדעתי יהיה לך קר , בכל מקרה בבוקר טיפה קריר
את יכולה ללכת עם מכנס קצר ופוטר ובתיק לשים מכנס ארוך להחלפה אם יהיה לך קר
כן מתאים נראה לי אבל תקחי איתך סווצ'רט ליתר ביטחון