9 תשובות
עם פינצטה בזהירות
אויש
בדכ זה יוצא לבד מהמצמוצים.
אם זה רציני כדאי לפנות לרופא לדעתי.
בדכ זה יוצא לבד מהמצמוצים.
אם זה רציני כדאי לפנות לרופא לדעתי.
שואל השאלה:
כאילו זה בין העפפים לעין וזה כל דקה זז איך להוציאי כי אני מפחדת לומר לאמא שלי
כאילו זה בין העפפים לעין וזה כל דקה זז איך להוציאי כי אני מפחדת לומר לאמא שלי
שואל השאלה:
הבעיה שזה קטן לעלה ממש אי אפשר לראות את זה
הבעיה שזה קטן לעלה ממש אי אפשר לראות את זה
שואל השאלה:
לא צריך רופא צריך איך להוציאי
לא צריך רופא צריך איך להוציאי
עם האצבעות!!
תנסי
תנסי
אז כמו שהוא אמר עם מצמוצים^^
עם האצבעות
תיזהרי שזה לא יחתוך אותך
תיזהרי שזה לא יחתוך אותך
שואל השאלה:
עם אני ישתמש בפנצתה לא היה לי עין
עם אני ישתמש בפנצתה לא היה לי עין
באותו הנושא: