8 תשובות
ואיי מסכימה, הכיתה שלי מופרעת ברמות וכל הזמן יש רעש בשיעור ואי אפשר להתרכז וללמוד.
מסכימה עם כל מילה רציני
פשוט מזלזל ולא מכבד בשום צורה
פשוט מזלזל ולא מכבד בשום צורה
יש ילדים שלא עושים את זה בכוונה...
והילדים דכן עושים בכוונה כנראה סתם נגררים ואתה יכול לעבור כיתה אם זה ככ מפריע לך
והילדים דכן עושים בכוונה כנראה סתם נגררים ואתה יכול לעבור כיתה אם זה ככ מפריע לך
מסכים, לכולם נמאס וגם לאלה שנמאס הופכים למושפעים
אני עוד לא בכיתה י', שנה הבאה עולה לשם.
אבל עכשיו אמורים לחלק אתכם לכיתות מסוימות (עיונית, מב"ר וכו') ואלה שלא לוקחים לימודים ברצינות לא אמורים להתקבל לכיתה שהיא עיונית
וגם אם כן, בתיכון לרוב הם מתחילים להתאפס על עצמם בגלל הבגרות
אבל עכשיו אמורים לחלק אתכם לכיתות מסוימות (עיונית, מב"ר וכו') ואלה שלא לוקחים לימודים ברצינות לא אמורים להתקבל לכיתה שהיא עיונית
וגם אם כן, בתיכון לרוב הם מתחילים להתאפס על עצמם בגלל הבגרות
שואל השאלה:
מה זאת אומרת כיתה עוינת?
ויש רק מחלקים את הכיתות לפי רמות ולא סתם ככה אקראי?
מה זאת אומרת כיתה עוינת?
ויש רק מחלקים את הכיתות לפי רמות ולא סתם ככה אקראי?
אנונימי
כיתה עיונית, לא עוינת
אין לי מושג איך זה אצלך בבית הספר, אבל אמורים לחלק כיתות וכל תלמיד לכיתה שמתאימה לו
עיוני זאת כיתה רגילה אבל לציונים טובים ולאנשים שבאמת לומדים, ולא עושים רק שטויות
אין לי מושג איך זה אצלך בבית הספר, אבל אמורים לחלק כיתות וכל תלמיד לכיתה שמתאימה לו
עיוני זאת כיתה רגילה אבל לציונים טובים ולאנשים שבאמת לומדים, ולא עושים רק שטויות
שואל השאלה:
וואו הלוואי שיש כזה אצלי בבית ספר אמן
וואו הלוואי שיש כזה אצלי בבית ספר אמן
אנונימי
באותו הנושא: