12 תשובות
לא
לא
לא
בחיים לא!
לאא מה אכפת לי
אנונימית
רק אם ישלו אותו שם כמו אבא שלי
אנונימית
אלא אם כן קוראים לו איציק
אנונימית
אני בן אבל לא
בחיים לא הייתי יוצאת עם מישהו שקוראים לו יונתן...
כן, אם קוראים לו דניאל.
סתם אני די בטוחה שלא
סתם אני די בטוחה שלא
^^חחח עלאק איציק
באותו הנושא: