3 תשובות
כן, לפעמים יש טעויות
גם בצו הראשון יש כאלו שהעלו להם ב10 נק.
גם בצו הראשון יש כאלו שהעלו להם ב10 נק.
מה זה מותר, כנראה שהייתה סיבה ושזה היה טעות בהתחלה
שואל השאלה:
אז זהו שהם הכחישו כל קשר למקרה ואמרו לי שאני ממציאה ושהציונים הנוכחים שיש לי זה הציונים שהיו מלכתחילה, למרות שיש לי צילומי מסך של הנתונים הקודמים
אז זהו שהם הכחישו כל קשר למקרה ואמרו לי שאני ממציאה ושהציונים הנוכחים שיש לי זה הציונים שהיו מלכתחילה, למרות שיש לי צילומי מסך של הנתונים הקודמים
באותו הנושא: