3 תשובות
כן, לפעמים יש טעויות
גם בצו הראשון יש כאלו שהעלו להם ב10 נק.
מה זה מותר, כנראה שהייתה סיבה ושזה היה טעות בהתחלה
שואל השאלה:
אז זהו שהם הכחישו כל קשר למקרה ואמרו לי שאני ממציאה ושהציונים הנוכחים שיש לי זה הציונים שהיו מלכתחילה, למרות שיש לי צילומי מסך של הנתונים הקודמים