3 תשובות
קוסובו
אבל אין לי משהו נגד סרביה
אבל אין לי משהו נגד סרביה
אנונימי
אין לי יותר מידי דעה בנושא כי שתיהן מדינות נהדרות, אבל אני חושב שאם מונטנגרו נפרדה מסרביה ב2006 אין סיבה שקוסובו, עם שפה שונה לחלוטין ותרבות שונה (הרוב שם אלבנים), תיפרד מסרביה
קוסובו מדינה נהדרת
באותו הנושא: