4 תשובות
לכי לרופא. זה פצע פתוח הוא יכול להיזדהם לך...
אל תתקרבי לכלבה בשעות הקרובות, לאט לאט היא תבין מה עשתה ותבוא אליך לבד.
אנונימי
כדאי שתבדקי שהיא עברה את כל החיסונים כדי שלא תידבקי בכלבת,
וזה נראה קצת כאילו את צריכה הדבקה או תפר על הפצע שהכי למעלה שם.
לכל מקרה תדברי עם הווטרינר שלה ותטפלי בפצע כמובן
אם היא לא מחוסנת עדיין תלכי לרופא שיבדוק אם יש לה כלבת ואם לא אז תשאלי את אמא שלך מה לעשות כאילו לא יודע כל כך
שואל השאלה:
נשכה
אנונימית