5 תשובות
תשבי איתם ותשאלי תתקשרי איתם תשחקי ממליצה למשל שבזמן שהם מציירים לשבת עם ילד ולשאול מה הוא עושה וכאלה
אני נמצאת במעורבות חברתית בגן ילדים ותקשיבי הם פשוט יבואו לדבר איתך לבד הם שמחים לראות מישהו גדול מהם ובשבילם את בוגרת אני גם בהתחלה נלחצתי אבל הם פשוט באו ודיברו איתי פשוט תהי נחמדה תשאלי אותם מה קורה איך קוראים לך משם כבר השיחה תזרום
שואל השאלה:
^ מודה שהרגעת אותיי כי בחיים לא היה לי ניסיון עם ילדים לא בייביסיטר לא קרובי משפחה אז זה קשוח בגלל זה נלחצתי
^ מודה שהרגעת אותיי כי בחיים לא היה לי ניסיון עם ילדים לא בייביסיטר לא קרובי משפחה אז זה קשוח בגלל זה נלחצתי
אנונימית
תשבי איתם לצייר לשחק בעיקר תשדלי לא להתבייש תשאלי שאלות מאוד קל להתחבר לילדים ברגע שתשאלי אותם כמה שאלות הם יתחילו לספר לך סיפורים שלמים
אם את צריכה משהו לשאול,להתייעץ תכתבי לי בפרטי אני גם עובדת בגני ילדים :)
אם את צריכה משהו לשאול,להתייעץ תכתבי לי בפרטי אני גם עובדת בגני ילדים :)
אל תלחציי באמת שתבואי בגישה טובה והם יאהבו אותך הם מתחברים מהר והם גם ישתפו אותך במלא דברים אז תראי התעניינות
באותו הנושא: