10 תשובות
56 זה עובר
לא

רק אם יהיה פקטור
55 זה עובר
לא
56 ומעלה
55 זה עובר, אז לא עברת
לא
שואל השאלה:
שיט בלאט
אנונימית
^ אמאל'ה רצחת חחחחחח
שואל השאלה:
דיי לא רוצהה.ה.הה אין מצב שאני עושה מועד ב.
במועד ב יותר קשה לעומת המבחן רגיל
למזלי המבחן הבא זה עבודה אז אפשר לעשות כזוג. ואפשר לקבל לפחות לקבל בין 70-89
אנונימית
55-56 זה עובר