3 תשובות
סתם אבל אל תקווי שאף אחד ימות, כי אם הוא באמת ימות גם את את לא סובלת אותו, תאמיני לי שאת תרגישי כלכך רע עם עצמך וזה..
חוץ מזה למה את חושבת שיש לך את הזכות לקחת חיים של בן אדם בדרך כזו או אחרת ?!
(מקווה שהשאלה שלך בצחוק)
וודו
אבדה קדברה.
אחות יקרה, כישופים לא קיימים במציאות.