4 תשובות
לא..
לא שיעמוד בפעם הבאה פשוט
כן
כן, זה לא משנה מתי אתה עושה את זה. המטרה של העמידה היא לכבד ולהיזכר בנרצחים בשואה, הצפירה רק מזכירה לך לעשות את זה
באותו הנושא: