91 תשובות
לא בעד.
כל הקטע בלעמוד בצפירות זה בשביל להראות כבוד לאלה שכבר לא איתנו.
אם זה יהיה חוק - זה לא יבוא ממקום של כבוד, אלא ממקום של פחד לקבל דוח או משהו.
אם כבר עומדים, עומדים מהסיבות הנכונות.
כל הקטע בלעמוד בצפירות זה בשביל להראות כבוד לאלה שכבר לא איתנו.
אם זה יהיה חוק - זה לא יבוא ממקום של כבוד, אלא ממקום של פחד לקבל דוח או משהו.
אם כבר עומדים, עומדים מהסיבות הנכונות.
מטומטם רצח דיי עם כל החוקים המוזרים האלו שאתם ממציאים
עושים את זה מתוך כבוד לא מתוך חוק ופחד להיתפס
עושים את זה מתוך כבוד לא מתוך חוק ופחד להיתפס
חוק שיחייב אנשים לעמוד? לא בעד בכלל
לא בעד מי שמאמין יעמוד מי שלא אין דבר כזה לחייב אנשים
זו כפיית דת חילונית
מתנגדת
"אה אתה בכיסא גלגלים? יש צפירה, קום"
ויש עוד סיבות למה שבנאדם לא יעמוד כמו שבנאדם לא התעורר או כשאנשים חולים ואתה רוצה שיתנו קנסים על זה או לא יודעת מה
הראשונה אמרה את זה בצורה הכי טובה
"אה אתה בכיסא גלגלים? יש צפירה, קום"
ויש עוד סיבות למה שבנאדם לא יעמוד כמו שבנאדם לא התעורר או כשאנשים חולים ואתה רוצה שיתנו קנסים על זה או לא יודעת מה
הראשונה אמרה את זה בצורה הכי טובה
לתגובה שמעליי ^ ("סושי זה אהבת חיי יאמי")
כמו שאמרתי מקודם, אם יהיה חוק כזה אז אנשים יעמדו לא מתוך כבוד, אלא מתוך פחד. ואז מה עשינו בזה?
כמו שאמרתי מקודם, אם יהיה חוק כזה אז אנשים יעמדו לא מתוך כבוד, אלא מתוך פחד. ואז מה עשינו בזה?
שואל השאלה:
מי שלא יכול לעמוד מסיבה רפואית זה משהו אחר
מי שלא יכול לעמוד מסיבה רפואית זה משהו אחר
אנונימי
הנה כפייה דתית לדוגמא.
אין לזה קשר לדת. ^
סליחה הנה כפייה חילונית לדוגמא.
וגם לחילוניות אין קשר. ^
גם דתיים עומדים בצפירה.
גם דתיים עומדים בצפירה.
סושי שומעת אני כן עומדת והכל מכבדת אבל יש אנשים שהם לא יהודים במדינה שלנו לכן החוק מיותר לגמרי!! אנחנו מעריכים מאוד את מה שהעם שלנו נלחם פעם בשביל שנמשיך להתקיים אבל תאמיני לי שלא עוזר להם שאנשים עומדים בכוח בלי הרצון שלהם! אני חושבת שעדיף להשאיר את יום השואה הטקסים והסרטים כמו שהם לא צריך את החוקים המפגרים האלו
אבל אם מוצאים חוק אז זה כפייה חילונית
בכל זאת לדעתי זה יהיה חוק מיותר מאוד וזה יכול לגרום ליותר אנשים דווקא לא לכבד. שום דבר טוב אף פעם לא יוצא מכפייה
אתם רוצים שאנשים יעמדו? צריך ללמד את זה, לזכור ולא לשכוח, ולמה זה חשוב לעמוד ולהקדיש לזה מחשבה וכבוד אמיתי שבא מבפנים.
כשיהיה משהו מבחוץ שמכריח אנשים לעמוד בצפירה, לדעתי הפסדנו את כל המטרה של הכבוד
אתם רוצים שאנשים יעמדו? צריך ללמד את זה, לזכור ולא לשכוח, ולמה זה חשוב לעמוד ולהקדיש לזה מחשבה וכבוד אמיתי שבא מבפנים.
כשיהיה משהו מבחוץ שמכריח אנשים לעמוד בצפירה, לדעתי הפסדנו את כל המטרה של הכבוד
אני שואל שוב למה בזכותם?
ולמה אני אפס אני לומד לזכותם ואתה מה כבר אתה חוץ מלעמוד כמו חרגול ים
ולמה אני אפס אני לומד לזכותם ואתה מה כבר אתה חוץ מלעמוד כמו חרגול ים
תגידי סושי אם היית מקריבה את החיים שלך היית רוצה שאנשים יעמדו לזכרך למרות שלא בא להם? או שאת מעדיפה שיעמדו מתוך כבוד? תחשבי קצת בהיגיון נו באמת
זהה לא קשורר לחילוניים/דתיים!
חייב לעמוד בצפירות, מתוך כבוד ונימוס.
כמו כל צפירה אחרתת-
יום השואה, זיכרון, עצמאות וכולי..
חייב לעמוד בצפירות, מתוך כבוד ונימוס.
כמו כל צפירה אחרתת-
יום השואה, זיכרון, עצמאות וכולי..
בוודאי שאני מתנגדת לזה
לא בעד שזה יהיה חוק אבל כן בעד שכולם יעמדו כי זה דוחה שיש כאלו שלא עומדים, טיפה כבוד באמת
נגד
ואני אחד שעומד בצפירה גם כשאני לבד בבית ואף אחד לא רואה
פשוט לא כל דבר צריך לחוקק, זה צריך לבוא מעצמך ואם יכפו את זה באמצעות חוק זה סתם יגרום לתסיסה וזלזול
ואני אחד שעומד בצפירה גם כשאני לבד בבית ואף אחד לא רואה
פשוט לא כל דבר צריך לחוקק, זה צריך לבוא מעצמך ואם יכפו את זה באמצעות חוק זה סתם יגרום לתסיסה וזלזול
לא בעד שאנשים שלא מכבדים יעמדו בצפירות אם אנשים באמת מכבדים ואכפת להם ויש להם לב אז שיעמדו
אנונימית
למרות שאני מעדיף שיעמדו יש בחוק הזה 3 סיבות שלא יעבור:
1. זו כפייה על זכויות והעדפות של אנשים
2. אם זה יהיה חוק, אנשים יעמדו לא מתוך כבוד כבר אלא מתוך פחד
3. לתת דוח ביום השואה בגלל שלא עמדו? לא מכבד.
1. זו כפייה על זכויות והעדפות של אנשים
2. אם זה יהיה חוק, אנשים יעמדו לא מתוך כבוד כבר אלא מתוך פחד
3. לתת דוח ביום השואה בגלל שלא עמדו? לא מכבד.
מה הניצולים עשו הגיעו לארץ וחטפו תימנים אני עומד לזכר התימנים והנספים בשואה ובוז לחוטפים
אני לא חושבת שכדאי, אם עומדים אז מתוך כבוד ולא בגלל שיש חוק שמכריח אותי
מעלף!!!!!! אתם חיים במדינה שלנו , תכבדו ! יחיים בסרט
אנונימית
אויש אןיש את יודעת שלא יתנו לנכה דוח על זה שהוא לא עמד מה את משחקת את עצמך אהבלה
אנונימית
אנונימית אני מבינה מה הכוונה אבל עדיף שיעמדו מתוך כבוד אמיתי ולא כבוד מזוייף מבינה?
לא בעד.
מי שרוצה שיעמוד, מה הקטע להכריח? זה אמור לבוא נטו מבחירה.
מי שרוצה שיעמוד, מה הקטע להכריח? זה אמור לבוא נטו מבחירה.
זה פשוט יהיה עוד צעד קטן לחוסר דמוקרטיה כמו שהיה בגרמניה הנאצית, ועוד ביום השואה? ועוד בצפירה? אירוני לגמרי.
ממש לא בעד, עם כמה שלדעתי זה לא מכבד לא לעמוד בצפירה (כשאתה בסביבה של אנשים), אין שום זכות לאף אחד לקבוע חוק כזה.
חוקים באים להגן על החברה, אין שום דבר פוגע בזה שמישהו לא יעמוד בצפירה.
אני אפילו לא בעד חוק נגד בגידות, וזה כן פוגע בחברה.
יש חופש בחירה לעשות דברים, אין לנו זכות לקחת את זה.
חוקים באים להגן על החברה, אין שום דבר פוגע בזה שמישהו לא יעמוד בצפירה.
אני אפילו לא בעד חוק נגד בגידות, וזה כן פוגע בחברה.
יש חופש בחירה לעשות דברים, אין לנו זכות לקחת את זה.
רק באמת תסבירו לי נשמה של נרצח בשואה שרואה שמישהו עומד בשבילו אתם חושבים שזה מזיז לו משהו
זה רק בשביל אנשים פורקי עול חסרי כל תרבות ושמירת מצוות מינימלית שרוצים למלא את הנפש הריקה שלהם בסיפוק רוחני אז הם עומדים כמו דחלילים חלודים
זה רק בשביל אנשים פורקי עול חסרי כל תרבות ושמירת מצוות מינימלית שרוצים למלא את הנפש הריקה שלהם בסיפוק רוחני אז הם עומדים כמו דחלילים חלודים
ואיך בדיוק יאכפו את זה?
הוויכוח מיותר לגמרי כי למה לחוקק חוק שאי אפשר לאכוף
הוויכוח מיותר לגמרי כי למה לחוקק חוק שאי אפשר לאכוף
לא..
כל אחד צריך לעמוד מתוך מקום של כבוד ולא כי "חייב".
יש אנשים שקשה להם לעמוד בצפירה.. זה מזכיר להם טראומה, הם מובכים או שהם מבטאים את הכבוד שלהם בדרך אחרת
כל אחד צריך לעמוד מתוך מקום של כבוד ולא כי "חייב".
יש אנשים שקשה להם לעמוד בצפירה.. זה מזכיר להם טראומה, הם מובכים או שהם מבטאים את הכבוד שלהם בדרך אחרת
אתם כל פעם חוזרים לאותו מקום של ''לכבד''בלי שום הסבר עולה על הדעת היהודית הנעלה
קצת קשה כי יש רופאים שמרפאים בטיפול נמרץ הם לא יכולים פשוט לעצור הכל לשתי דקות המטופל יכול למות
זה גם יכול לגרום לתאונות בכבישים
חוץ מזה, אין מספיק שוטרים שיאכפו את זה
זה גם יכול לגרום לתאונות בכבישים
חוץ מזה, אין מספיק שוטרים שיאכפו את זה
החתיך מלוד^
הכבוד מתבטא בכך שלשתי דקות כל עם ישראל שותק וזוכר את האנשים האלה, שסבלו ואת מה שעשו לנו בתור עם.
היהדות והאמונה לא קשורות בכלל לעניין. מדובר פה על רצח עם ועל לזכור אותו כדי שזה לא יקרה שוב.
הכבוד מתבטא בכך שלשתי דקות כל עם ישראל שותק וזוכר את האנשים האלה, שסבלו ואת מה שעשו לנו בתור עם.
היהדות והאמונה לא קשורות בכלל לעניין. מדובר פה על רצח עם ועל לזכור אותו כדי שזה לא יקרה שוב.
יופי זה מה שרציתי תשובה לענין.
ועכשיו תגידו לא מצאתם דרך.יותר מוזרה להזדהות
ועכשיו תגידו לא מצאתם דרך.יותר מוזרה להזדהות
החתיך מלוד הפואנטה זה להקדיש להם 2 דקות שכל המדינה נעצרת בשבילם ומקדישה לזכם וכן גם להתפלל פרק תהילים אפשר הכבוד המינימלי זה להקדיש להם את היום הזה ואת העמידה אבל אי אפשר לחייב אנשים לעשות את זה בגלל שזה כבר לא כבוד זה כפייה
לא בעד
כי בכל זאת די פגיעה בזכויות אדם
ועדיף שזה יבוא מכבוד ולא מסיבות אחרות
רק בן אדם אמיתי שעומד מכבוד מגיע לו לעמוד
מבחינתי זה בכלל זכות לשמוע תהזעקה ולעמוד
כי בכל זאת די פגיעה בזכויות אדם
ועדיף שזה יבוא מכבוד ולא מסיבות אחרות
רק בן אדם אמיתי שעומד מכבוד מגיע לו לעמוד
מבחינתי זה בכלל זכות לשמוע תהזעקה ולעמוד
זה ממש לא בסדר לא לעמוד בצפירה אבל אם מישהו רוצה להיות לא מכבד זאת בחירה שלו בסופו של דבר
איך יאכפו אותו?
היא לא אמרה שיאכפו אותו היא שואלת אם אתם בעד או נגד
בדיוק בגלל זה אני לא מסכימה עם זה זאת כפייה לכל לדבר ופשוט לא תורם בכלום כי זה לא כבוד אמיתי
מיותר.
הדרך היחידה שעולה לי בראש לאכוף את החוק זה לעבור אנשים אחד-אחד במדינה ובבתים וברחוב ובכל מקום ולוודא שכולם עומדים, שזה כבר בעייתי, פריצה לבתים פגיעה בפרטיות אבל נניח וזה היה אופציונלי-
זה יוצר פרדוקס כי הבנאדם שעובר בין אנשים ומסתכל מי לא עומד - הוא הולך ובעצמו לא עומד בצפירה ומחלק דוחות במקום זה
לעמוד מתוך כבוד הרבה יותר משמעותי, להכריח אנשים לעמוד מתוך חוק זה רדוד ומזלזל
הרבה יותר עדיף להסביר וללמד
ו"סושי זה אהבת חיי", יש לי המון כבוד כלפי ניצולי שואה וכלפי מי שנספה, אבל אין לי כבוד כלפי מישהי שלא יכול לנהל דיון מכבד ובוגר וסתם מקללת את כולם
זה יוצר פרדוקס כי הבנאדם שעובר בין אנשים ומסתכל מי לא עומד - הוא הולך ובעצמו לא עומד בצפירה ומחלק דוחות במקום זה
לעמוד מתוך כבוד הרבה יותר משמעותי, להכריח אנשים לעמוד מתוך חוק זה רדוד ומזלזל
הרבה יותר עדיף להסביר וללמד
ו"סושי זה אהבת חיי", יש לי המון כבוד כלפי ניצולי שואה וכלפי מי שנספה, אבל אין לי כבוד כלפי מישהי שלא יכול לנהל דיון מכבד ובוגר וסתם מקללת את כולם
לא בעד בכלל,
לעמוד בצפירה זה מנהג של גויים, לא צריך לעמוד כדי לזכור.
ניתן תמיד לזכור אותם, ובצפירה נשב ונקרא תהילים עבורם.
לעמוד בצפירה זה מנהג של גויים, לא צריך לעמוד כדי לזכור.
ניתן תמיד לזכור אותם, ובצפירה נשב ונקרא תהילים עבורם.
אנונימית
למה? לא יעזור בכלום.
זה לא שיהיה דרך לאכוף את זה
למה שיהיה חוק כזה? אנחנו עושים את זה מפת כבוד
נכנסתם לתוך תסביך של ההחיים זה לא מכבד יהודי שלא עומד בכוונה אבל לא מצדיק את החוק הזה אני מכבדת עומדת ולומדת על השואה אבל אם לא הייתי נגיד יהודיה והייתי מוסלמית נגיד ואני גרה במדינה אני צריכה לקבל דוח? שיקשרו אותי באזיקים? כי לא עמדתי?
למה לא לעשות חוק מקביל שחובה להניח תפילין
בסדר היא אמרה אבל שהיא לא מתכוונת לאנשים שלא יכולים לעמוד
נגד אני עומדת בצפירה ומכבדת אבל אני נגד כי לדעתי אי אפשר להכריח אנשים לעמוד זה חוק טיפשי אם הם יעמדו בגלל חוק ולא מרצון זה לא באמת נקרא לכבד
לדעתי כדאי שיהיה חוק כזה. זה המינימום שיכולים לעשות כדי לכבד את זכרם של אלו שמתו וגם אם זה לא באמת עושה משהו זה נחמד וזה לוקח רק דקה וזה כול מה שצריכים לעשות.
באמת נראה לי שנסיים המצב הבריאותי של ''סושי אהבת חיי'' נהיה יותר ויותר גרוע
אני לא באמת לא אוהבת שלא עומדים בצפירה אבל לעות חוק כזה זאת הגזמה
נגד.
לעמוד בצפירה נועד כדי לכבד מרצון ולא לפחד מעונש אלא לרצות את זה אם את לא רוצה לכבד או לא מאמין או כל דעה נגדית אז למה?
לעמוד בצפירה נועד כדי לכבד מרצון ולא לפחד מעונש אלא לרצות את זה אם את לא רוצה לכבד או לא מאמין או כל דעה נגדית אז למה?
לא כי כל הקטע שזה טבעי
מסכנים הנכים זאת דעתי
אנונימי
לא.
כמו מה שכתבו לפניי, יש ערך גבוה יותר לעמידה מתוך כבוד מאשר לעמידה מתוך חובה.
אני חושבת שהחלק הכי חשוב ב2 דקות האלה זה המחשבות.
העמידה נובעת מהצורך לאחידות וכדי להראות שבאמת כולם מריצים בראש את הזוועות וזוכרים מה העם שלנו עבר.
תחשבו על זה, אם היה צריך כל שנה לשבת ולחשוב במשך 2 דקות ספציפיות על השואה, זה היה מוזר. רק הפעולה מוסיפה לזה איזה משהו, היא מראה שהארץ עוצרת לרגע כדי להתייחד עם הזיכרון.
כמו מה שכתבו לפניי, יש ערך גבוה יותר לעמידה מתוך כבוד מאשר לעמידה מתוך חובה.
אני חושבת שהחלק הכי חשוב ב2 דקות האלה זה המחשבות.
העמידה נובעת מהצורך לאחידות וכדי להראות שבאמת כולם מריצים בראש את הזוועות וזוכרים מה העם שלנו עבר.
תחשבו על זה, אם היה צריך כל שנה לשבת ולחשוב במשך 2 דקות ספציפיות על השואה, זה היה מוזר. רק הפעולה מוסיפה לזה איזה משהו, היא מראה שהארץ עוצרת לרגע כדי להתייחד עם הזיכרון.
אנונימית
מי שלא רוצה לעמוד זה שלו, לא מעניין כל כך יותר מעניין לראות כמה אנשים עומדים והאחדות שלהם
נגד+חוק לא ריאלי
לא רק שזה יצור התנגדות לעמוד (יותר ממה שיש עכשיו) אי אפשר לאכוף את זה בשום צורה
וגם זה פשוט לא מתאים
זה אמור לבוא מהאנשים בשביל לכבד העיקר הכוונה פה ואם זה חובה אין לזה שום משמעות
לא רק שזה יצור התנגדות לעמוד (יותר ממה שיש עכשיו) אי אפשר לאכוף את זה בשום צורה
וגם זה פשוט לא מתאים
זה אמור לבוא מהאנשים בשביל לכבד העיקר הכוונה פה ואם זה חובה אין לזה שום משמעות
אי אפשר לאכוף את החוק
חושב שזה קצת לא נכון , כאילו למרות שאני מזדהה עם הצפירה והכל ,אבל תלוי מה יהיה העונש ומה החוק יגדיר
אם זה יהיה עמידה בצפירה , ומי שלא יעמוד יקבל כנס , אז לדעתי קצת דפוק , כי יש מלא תיירים שלא יודעים מה קורה , וזה יהיה דפוק לתת כנסות לתיירים שלא יודעים מה הסיפור בכלל
קיצר זה מאוד תלוי , לא אם זה בדיוק נכון או לא (הכל זה כמובן דעתי לא בא לפגוע באף אחד)
אם זה יהיה עמידה בצפירה , ומי שלא יעמוד יקבל כנס , אז לדעתי קצת דפוק , כי יש מלא תיירים שלא יודעים מה קורה , וזה יהיה דפוק לתת כנסות לתיירים שלא יודעים מה הסיפור בכלל
קיצר זה מאוד תלוי , לא אם זה בדיוק נכון או לא (הכל זה כמובן דעתי לא בא לפגוע באף אחד)
נגד כי יש קשישים שבקושי יכולים לעמוד על הרגליים.
ויש אנשים בעלי כיסא גלגלים שלא יכולים לעמוד ויש אנשים שאולי אין להם רגליים ולא יכולים לעמוד..
ויש אנשים בעלי כיסא גלגלים שלא יכולים לעמוד ויש אנשים שאולי אין להם רגליים ולא יכולים לעמוד..
אנונימית
מה הקשרר כפיה דתיתת מה ??? כל עם ישראל עומד לזכר שש מילון יהודים שנרצחו באכזריות די כבר כל דבר לתקוע את המשפט הזה , בוא אני אגיד לך משו לא כל מי שהיה בשואה היה דתי או האמין
מה אם אני נכה
לא מצדיקה את סושי אבל היא אמרה שהיא לא מדברת על מי שלא יכול לעמוד
כל הפואנטה זה לעמוד מכבוד, לא כי אתה חייב לפי החוק
חוץ מזה, יש אנשים שלא יכולים לעמוד או שנורא קשה להם, גם להם תגרום לעמוד?
חוץ מזה, יש אנשים שלא יכולים לעמוד או שנורא קשה להם, גם להם תגרום לעמוד?
אנונימית אבל פצצה השואה הייתה מיודעת ליהודים הם הרגו יהודים את מבינה שמה שכתבת אז לא הגיוני כן?זו לא כפייה דתית בכל מקרה אבל זו כפייה
מה אנחנו גרמניה הנאצית ? עוד מעט תבקש חוק שאומר להרים יד ולגדל שפם
אי אפשר לאכוף את זה
^^^את יודעת שהתעלמות פירושה חוסר תגובה, כן?
ברוך שפטרנו
הסושי הזאת נחסמה לצמיתות
ברוך שפטרנו
הסושי הזאת נחסמה לצמיתות
אנונימית
איזה תגובות זוועה גם אם זה בצחוק בטוחה שזה לא, זה יום השואה קצתת כבוד. זו לא כפיה דתית ולא כפיה חילונית כי העם שלנו נרצח בדרך אכזרית לפני כמה שנים ולנאצים ממש לא היה אכפת אם אתה דתי מאמין או חילוני, אנחנו עומדים לזכרם של שש מיליון דתי או חילוני זה ממש לא משנה
אין חוק, זה לא מחוקק ולא מקבלים על זה קנסות אבל צריך לכבד והשאלה הזאת לא במקום בכלל
כולם פה אמרו שהם עומדים חות משתיים פשוט חושבים שאי אפשר לעשות חוק שיקבלו כנס אם לא יעמדו את מבינה?
אנונימית אני ממש ממש לא בעד החוק אח תביני לא נכון דיברתי על התגובה שלו שהוא הכניס כפיה דתית אין לזה קשר בכלל אנחנו צריכים לעמוד מרצוןן וכבוד לזכרם, אני לא בעד החוק כי צריך לעמוד ממקום של כבוד ולא כי זה חוק.
בעד כי צריך לכבד אנשים שעברו את השואה
מה לא מה הקשר.
אה אז סבבה הבנתי אותך לא נכון
נגד. עומדים מתוך כבוד, לא פחד.
האנשים שמתו לא היו רוצים שאנשים יעמדו רק כי זה חוק ולא מתוך כבוד.
האנשים שמתו לא היו רוצים שאנשים יעמדו רק כי זה חוק ולא מתוך כבוד.
חחח הכל טוב
טוב אז מה סגרנו יש חוק או לא
נגד החוק הזה.
אני חושבת שאנשים צריכים לעמוד ממקום של כבוד לאנשים שהקריבו את חייהם בשביל המדינה והדת ולא ממקום של פחד ושל חובה
מהעבר ראינו שכשמכריחים אנשים לעשות משהו הם לא יעשו אותו בכוונה כי לפני כן הם עשו אותו מרצון וכוונה עמוקה. אז לא, ממש לא בעד להפוך את לחוק ולגרום לככ הרבה אנשים להרגיש שכופים עליהם לעשות משהו
ממש לא, זה אחד מהדברים שלגמרי בחירה אישית
למרות שרצוי מאוד לעמוד בצפירה לא לכולם זה מתאים, יש חרדים שלא עומדים אבל מכבדים בדרכים אחרות כי מבחינתם זה מנהג של הגויים וזה לגיטימי לחשוב ככה.
חוק לוקח את זכות הבחירה ועדיף כמה שפחות לעשות חוקים כאלה גם אם הם מכוונה טובה. גם למשל כשהיה חייב להתחסן לדעתי זה לא בסדר שהכריחו והציבו את זה כתנאי לכניסה למקומות כי גם אם החיסון טוב פשוט לא לכפות את זה על אף אחד. כמה שיותר אפשרות בחירה איפה שאפשר יותר טוב ויותר דמוקרטי
למרות שרצוי מאוד לעמוד בצפירה לא לכולם זה מתאים, יש חרדים שלא עומדים אבל מכבדים בדרכים אחרות כי מבחינתם זה מנהג של הגויים וזה לגיטימי לחשוב ככה.
חוק לוקח את זכות הבחירה ועדיף כמה שפחות לעשות חוקים כאלה גם אם הם מכוונה טובה. גם למשל כשהיה חייב להתחסן לדעתי זה לא בסדר שהכריחו והציבו את זה כתנאי לכניסה למקומות כי גם אם החיסון טוב פשוט לא לכפות את זה על אף אחד. כמה שיותר אפשרות בחירה איפה שאפשר יותר טוב ויותר דמוקרטי
בעד
ממש ממש לא
מה אם מישהו עכשיו באמצע לחרבן? לא בצחוק מה הוא יעשה? הוא יקבל דוח סתם
וגם כל הקטע בצפירה זה לקחת רגע ולכבד את האנשים שנרצחו בשואה. אם יהיה חוק כזה אנשים יפחדו לא יכבדו
מה אם מישהו עכשיו באמצע לחרבן? לא בצחוק מה הוא יעשה? הוא יקבל דוח סתם
וגם כל הקטע בצפירה זה לקחת רגע ולכבד את האנשים שנרצחו בשואה. אם יהיה חוק כזה אנשים יפחדו לא יכבדו
בנוסף איך בדיוק יאכפו את זה? יכנסו לבתים של אנשים? יצא שהשוטרים לא יעמדו כי הם יהיו עסוקים בלוודא שכולם עומדים.