65 תשובות
בגלל שהחילונים כמעט לא מביאים ילדים
ושהערבים משריצים כמו סוסים חרמנים
זה טוב כי אני נגד עליונות של גזע וכל מה שהחרדים מאמינים בו ואני אתאיסט,
החרדים מייצגים את כל מה שהפוך.
אנונימי
וזה מה שטוב שהאתאיסטים כמעט לא יולדים תודה לאלהים
עצוב, אבל בסופו של דבר הגאוה קרובה בעזרת ה' יתברך.
אנונימי
^ אנטישמיות מזעזעת
איך זה טוב בדיוק??
זה טוב,
אני בעד מדינת כל אזרחיה ואם אפשר לדלל חרדים זה יהיה מעולה אבל אני בעד דמוקרטיה וזה לא מתאפשר.
אנונימי
בהחלט עצוב
אבל עוד מעט הגאולהה
החרדים מקיימים את העולם ןבלעדיהם ייחרב העולם
וחוץ מזה שרק מאה אלף חרדים מתוך מעל מליון הם אברכים
אנונימי
איזו 'עליונות' בדיוק החרדים מאמינים בו??
אתה בכלל שומע איך אתה מדבר?

החרדים מייצגים את היהדות ואת האמת ואת הטוב
כל התורה מדברת על עליונות יהודית ויש בכם מאפיינים גזעניים.
מזל שלאיזור שלי בהרצליה אין כמעט חרדים,
שכל אחד יהיה במקום שלו ותשתדלו לא ללדת יותר מדי כדי שלא תסבלו בצפיפות.
אנונימי
שואל השאלה:
אני בשוק מהתגובות !!!
לא כול החרדים ככה וזה ממש לא יפה!!
עצוב!
בעזרת השם יהיה טוב
החתיך מלוד
בוא תגזים העולם הסתדר אותו דבר איתם או בילדם
שיעשו מה שבא להם שיביאו ילדים כמה שבא להם אבל שכל הצדדים יכבדו זה את זה, זה מה שחשוב
אנונימי
יש סטטיסטיקות יותר חשובות
אנונימי ^^
נו ו?
הם לומדים ועוסקים בתורה ובזכות זה יש ברכה והצלחה לעם ישראל והאויבים לא משמידים אותנו..
נכון והחרדים לא כובשים את הערבים הם היו פה כל השנים ביחד עם הערבים עד שהגיעו הציונים וגרשו את הפלסטינים
היום יום השואה ואני חושב שהנקמה הכי מתוקה בנאצים זה להתרבות בלי סוף מה שהם הכי מפחדים
נוראי, לשם מה הקמנו מדינה אם לא להוות סביבה בטוחה לעם היהודי מאנטישמיות ושנאה שמתחוללת בעולם? לדעתי זה נוראי על אף שהמדינה הזו מתנהלת באופן זוועתי בשנין האחרונות.
מה המקור? שמעתי שהוא רק עולה
מאז שהוקמה המדינה השנאה מצד הערבים מכפילה את עצמה בלי סוף וזה רק עובדה לא צריך לקלל אותי עכשיו
מי אמר לך שזה יורד זה רק עולה
היהודים מתרבים אבל הערבים עוד יותר וגם בגלל חוק השבות האחוזים יורדים
האתאיסטים פה שלא מדברים יפה
חברה אתם מוציאים לנו שם רע תירגעו

איך אחוז היהודים יורד?
הדמוגרפיה היהודית בסכנה מתמדת אני יודע אבל שמעתי שהמספרים רק עולים פה בארץ.
באנה הסתה לרצח שמור על עצמך זה לא צחוק
לא צריך להטביע אף אחד דיי
החרדים לא נלחמים הם לא מתגייסים לצבא
אנונימי
עצוב
עצוב.
כן אבל התרבות חרדית פוגעת בכלכלה
זה לא נכון אבל
האחוז של הערבים והמיעוטים נשאר 20.3
החרדים מקימים חברות הייטק למגזר החרדי ויכולים לתרום לכלכלה מאוד הם לא משתלבים בחברה כי היא בנויה על ערכים חילוניים של המערב והרבה מזה נוגד את היהדות. המדינה לא נבנתה על ערכים של היהדות אלא על ערכים של דמוקרטיה וליברליזם שכל המערב סוגד לו. ותראה מה הוא מביא לכל העולם. רק תואבה. ואם החילונים דואגים כל כך אז שיקיימו את מצוות פרו ורבו. אם המדינה לא הייתה סוגדת למערב ומתנהגת כמו המדינה ה52 של ארצות הברית ובמקום היו משמרים את הערכים של היהדות היה פה הרבה יותר טוב.
ולהפך מספר הילדים הממוצע לאישה מוסלמית הולך ויורד עם השנים,
לעומת האישה היהודית שהממוצע נשאר 3.1 ילדים לאישה
לא יודעת מאיפה הבאת את הנתון הזה כי נראה שלא חקרת בכלל. אוכלוסיית ישראל צפויה עד סוף שנה הבאה להגיע ל10,000 ועומדת להכפיל את עצמה בעשרות השנים הקרובות. הילודה פה מטורפת וממש לא בקרב המיעוטים
מה זאת אומרת אחוז היהודים בארץ יורד?
רק אני לא הבנתי?
הממוצע במשפחה חרדית זה 6.5 ילדים
זה קורה כי הערבים עושים תינוקות והיהודים עושים הפלות.
עצוב מאוד שלאט לאט ארץ ישראל הופכת להיות ארץ בשליטה ישמעאלית.
^מה שמביא אותי למסקנה שהאם כהנא באמת צדק לגבי מה שהוא אמר שהערבים יהפכו להיות פה הרוב...
אל תדאגו הרוב יהיו לא ערבים ולא יהודים אלא ארנבות בדור הבא כי מי שהוא הומו כתוב בגמרא שהוא חוזר בגלגול של ארנבת
חחח
למה אחוז היהודים יורד? לא שמעתי על זה...
אנונימית
גם אני לא אבל אני זורם
עצוב אבל מובן עם מה שקורה במדינה (לא קשור לאף צד פוליטי אף אחד לא בסדר)
ממש עצוב
לא הגיוני שזה נכון.
בסוף בני ברק תהיה יותר מפוצצת מעזה מבחינת התושבים
אנונימי
בלי החרדים איזה זכות יש לכם לעלות מאירופה ולכבוש מדינה מידי הפלסטינים
התרבות יהודית היא טובה. התרבות ערבית רעה לנו מאוד.
אבל.מה שכן זה שאחוז החרדים עולה בארץ בצורה דרסטית
מה שיותר עצוב לדעתי זה הקרע בעם. בתור מישהו שאהב אהבת אמת את התורה ואת המולדת ואת היהדות, היום אני פחות מתחבר לערכים היהודיים שנוצרו מחדש, כי אלה לא הערכים היהודיים שגדלתי עליהם. אני לא מתחבר לימין ושמאל ולפילוג שנוצר בארץ. אנחנו עדיין אותו עם. זו הסיבה שאחוז היהודים בארץ יורד. וזה שהחילוניים נהיים פחות מחוברים למסורת, זה מה שעצוב.
תהיו אנשים טובים, תפסיקו כבר להדביק תוויות על אנשים.
בואו נסכים שאין צד אחד שצודק ואין צד אחד שטועה.
שואל השאלה:
פעם האחוז של היהודים היה יותר גבוה והיום הוא על 73-74 אחוז..
עצוב מאוד ולא במקום כי זאת מדינת היהודים וברגע שלא ניהיה רוב יעיפו אותנו בעזרת השם תבוא הגאולה ותעיף את כולם וכל מי שאומר שזה טוב כי זה מדלל חרדים אז אתם מהאנשים ששמחים שעפים מהארץ
זה לא נכון אבל, איזה בולשיט.
האחוז יורד ככל שהמיעוטים גודלים..
^ כל החרידים ככה אבל זה אשמתם.
הם הרסו את המדינה!
כואב הלב מהמצב בארץ
טוב מאוד בלי החרדים כבר מזמן לא הייתה מדינה יהודית.
בהחלט עצוב
אני איתך אנונימי מהתגובה השנייה
חחח איזה קטע החרדים ישלטו בשמאלנים
"תבדקו בגוגל מאיפה לי"

'החרדים הרסו את המדינה'?
את בטוחה?

מה הם 'עשו' הפעם?
כזכור לי ההפגנות ההרסניות שיש עכשיו זה מהצד של השמאל הקיצוני, מה החרדים עשו??
ההפגנות של השמאל אבל זה קורה בגלל הימין כי כל הממשלה עכשיו בנויה מאנשים ימניים והם פשוט הורסים את המדינה

אתה רואה אפילו מה קורה במדינה בגלל הממשלה הימנית הזאת
אף אדם מסטיפס לא יגדיר אם אדם אחר הוא יהודי או לא. נכון, אני לא שומר שבת. אבל זה לא אומר שאני לא יהודי. אני שומר בשר חלב. ערכים יהודיים מבחינתי זה לקבל את אחינו היהודיים כמו שהם. להיות טובים אחד כלפי השני. להיות אנושיים. השאר זה בונוס.
עצוב
זאת המדינה שלנו בסופו של דבר