9 תשובות
גרוע מאוד
אנונימי
הם בדרך כלל עומדים ואלה שלא זה בגלל שהם חןשבים שהשואה זה עונש מאלןהים
שואל השאלה:
נו אבל מה זה קשור
נו אבל מה זה קשור
אנונימי
אכפת, הם פשוט אומרים תהילים ועושים משהו מועיל מאשר לעמוד
אפשר גם כדי לכבד אבל זה ךא מה שיתרום להם למעלה בשמיים
אפשר גם כדי לכבד אבל זה ךא מה שיתרום להם למעלה בשמיים
זה לא שלא אכפת לנו
ספציפית לעמוד בצפירה נחשב מנהג הגויים ולכן לא כולם עומדים אבל זה ממש לא אומר שלא אכפת.
יש המון דתיים וחרדים שלא עומדים אבל קוראים תהילים או לוקחים את הדקה הזאת כדי לעשות באמת משהו שיכול להועיל לעילוי נשמתם ולא לעמוד בלי לעשות שום דבר
ואגב לא חושבת שיש לך זכות לשפוט, החילונים לא מכירים בעשרה בטבת או תשעה באב כשמתו בתאריכים האלו הרבה יותר יהודים וקרו אסונות.
ספציפית לעמוד בצפירה נחשב מנהג הגויים ולכן לא כולם עומדים אבל זה ממש לא אומר שלא אכפת.
יש המון דתיים וחרדים שלא עומדים אבל קוראים תהילים או לוקחים את הדקה הזאת כדי לעשות באמת משהו שיכול להועיל לעילוי נשמתם ולא לעמוד בלי לעשות שום דבר
ואגב לא חושבת שיש לך זכות לשפוט, החילונים לא מכירים בעשרה בטבת או תשעה באב כשמתו בתאריכים האלו הרבה יותר יהודים וקרו אסונות.
אנונימית
אני חרדי ועמדתי
א תפסיקו להכליל
ב יש כאלה שסבורים שאם אין הוראה של רב שיאמר להם לעמוד אז הם לא עומדים וזו זכותם המלאה
ג גם אלה שלא עומדים הם קוראים תהילים או לומדים משניות לעילוי נשמת כל נרצחי השואה
ד די כבר לשנאה כל דבר קצת קדוש אתם מוצאים סיבה לעורר עוד שנאה נגד החרדים להזכירכם גם החרדים היו בשואה ולהם יש דרך אחרת להנציח את היום הזה
א תפסיקו להכליל
ב יש כאלה שסבורים שאם אין הוראה של רב שיאמר להם לעמוד אז הם לא עומדים וזו זכותם המלאה
ג גם אלה שלא עומדים הם קוראים תהילים או לומדים משניות לעילוי נשמת כל נרצחי השואה
ד די כבר לשנאה כל דבר קצת קדוש אתם מוצאים סיבה לעורר עוד שנאה נגד החרדים להזכירכם גם החרדים היו בשואה ולהם יש דרך אחרת להנציח את היום הזה
כשלמדתי בבית ספר חרדי בזמן הצפירה ישבנו וכל אחד קיבל דף עם פרק תהילים ובירך בשקט.. אז מניחה שהם לוקחים את זה בצורה אחרת פשוט
שואל השאלה:
אני הייתי במקום חרדי וכמעט וכולם המשיכו רגיל ואפילו אחד שעצר צפרו לו כמו משוגעים
אני הייתי במקום חרדי וכמעט וכולם המשיכו רגיל ואפילו אחד שעצר צפרו לו כמו משוגעים
אנונימי
אתה צודק שיש כאלה שמתעלמים מזה אבל זה לא הרוב לדעתי. אין מה להכליל
יש גם מלא חילונים שלא עומדים
יש גם מלא חילונים שלא עומדים