2 תשובות
זה לא עובד ככה.
זה תלוי בתפקיד שלך ואם את זכאית לו.
כשתגיעי כבר לבקום יהיה להם טופס מסודר עם הציוד שאת אמורה לקלוט ואת לא תוכלי פשוט חבוא ולבקש מדי בנים כי הם יסתכלו על מה צריך להביא לך
בינתיים את לא יכולה
מקבלים מדי בנים רק בתפקידים מסוימים (שבמקרה הזה הם כבר יודעים ויתנו לך)
או אם יש לך משהו רפואי שמצריך מדי בנים (פטור לנעלי בנים, מזרק אפיפן.. דברים כאלה)

רק באוגוסט תינתן אפשרות בחירה אז תחכי פשוט