10 תשובות
מתעסק הרבה
מכבדת את יום השואה, לא אשמע שירים, אקרא תהילים כשתהייה צפירה, אכבד את היום הזה אבל לא אתעסק בו זה גורם לי לצער וזה מכניס אותי לחרדות כשאני נכנסת יותר מדי בעומק של השואה
ממשיך כרגיל אבל נותן לזה צומת לב
מעדיף שלא להתעסק בזה, זה רק מזכיר לי את סבא שלי ועושה לי רע בכל היום אחר כך, מכבד במאה אחוז אבל לא מתעסק בזה יותר מדי
שואל השאלה:
איך קוראים לספר?
איך קוראים לספר?
שומעת כמה שירים וסיפורים קצרים,מה שמופיע בפוריו ובספוטפי ותוך כדי ממשיכה כרגיל.
אני מתכננת לצפות בסרט כלשהו מחר אם אצליח כי זה כל כך עצוב וקשה לי לשמוע את זה
אני מתכננת לצפות בסרט כלשהו מחר אם אצליח כי זה כל כך עצוב וקשה לי לשמוע את זה
אנונימית
זה יותר כמו סיפור משפחתי על השואה שהיא עברה. היא שרדה דברים מטורפים תחת הנאצים, ממחנות, גטו ועד להישרדות ורעב, היא נלחמה כנגד כל הסיכויים ובזכותה אני קיים
ממשיכה כרגיל כי לא רוצה שיהיה לי עצוב
מתעסק אבל אחרי שמתעסק אז ממשיך כרגיל
קראתי את הספר שסבתא שלי ז"ל (ניצולת שואה) כתבה. מרגש מאוד, מחר אני כנראה אראה כמה סרטים