4 תשובות
רק אם מגישים את השנה אחרי גם פנימי ואז אפשר לגשת שנה הבאה
לא אפשר רק לעשות את הבגרות החיצונית של אותו מקצוע
אני חושבת שכן
כן היה לי שנה שעברה פנימי במתמטיקה ועשיתי מועד ב'