11 תשובות
יום הזיכרון לחללי צה"ל? אצלנו בגן.
אם אתה מדבר על יום הזיכרון לשואה לא יודעת
אם אתה מדבר על יום הזיכרון לשואה לא יודעת
רקמה אנושית אחת
אבות ובנים של אביתר בנאי
לאהובי, השיר לזכרו של עמית בן יגאל
אוי אוף זה השיר הכי יפה.
אז שושנים עצובות
או כאב של לוחמים אולי
אז שושנים עצובות
או כאב של לוחמים אולי
" בייבי השיר הבא מוקדש לך " , " המכתב האחרון "
" לילה טוב שון " "כאב של לוחמים "
גם אצלנו בגן שיר מצויין
הראשון לדעתי מאוד מאוד מאוד מומלץ
אחד השירים המרגשים ולא הרבה מכירים :(
" לילה טוב שון " "כאב של לוחמים "
גם אצלנו בגן שיר מצויין
הראשון לדעתי מאוד מאוד מאוד מומלץ
אחד השירים המרגשים ולא הרבה מכירים :(
הנסיך הקטן
רסיסים
רסיסים
החול יזכור
לדעתי תלך על שושנים עצובות
זה באמת שיר כואב ןמתאים
זה באמת שיר כואב ןמתאים
אנונימית
שואל השאלה:
^ יש כבר מישהי שרה
^ יש כבר מישהי שרה
אנונימי
'אצלנו בגן' חד משמעית
באותו הנושא: