11 תשובות
'אצלנו בגן' חד משמעית
שואל השאלה:
^ יש כבר מישהי שרה
אנונימי
לדעתי תלך על שושנים עצובות
זה באמת שיר כואב ןמתאים
אנונימית
יום הזיכרון לחללי צה"ל? אצלנו בגן.
אם אתה מדבר על יום הזיכרון לשואה לא יודעת
רקמה אנושית אחת
אבות ובנים של אביתר בנאי
לאהובי, השיר לזכרו של עמית בן יגאל
אוי אוף זה השיר הכי יפה.

אז שושנים עצובות
או כאב של לוחמים אולי
" בייבי השיר הבא מוקדש לך " , " המכתב האחרון "
" לילה טוב שון " "כאב של לוחמים "
גם אצלנו בגן שיר מצויין
הראשון לדעתי מאוד מאוד מאוד מומלץ
אחד השירים המרגשים ולא הרבה מכירים :(
הנסיך הקטן
רסיסים
החול יזכור