4 תשובות
אממ הייתי אומר שבירת אור
האור הירוק בשמש, בשקיעה וזריחה
ששבירות או ביהלום, בדיוק עושה על זה עבודה והאמת שזה ממש נחמד ומעניין גם יש על זה מלא מידע באינטרנט
אם את רוצה הייעצות או משהו תגידי לי בפרטי לא יודעת אם אני יכולה לעזור לך אבל אנ יכולה לתת לך אתרים וזה שעזו לי ממש
איך נוצרת קשת