16 תשובות
כן, זה דבר שאת אמורה לדעת וכולם יודעים
חחח נראה לי שזה ידע בסיסי לדעת מתי ישראל הוקמה
נע מלא אנשים לא זוכרים טת זה
1948 אהובה
בעיקרון את אמורה לדעת את ההיסטוריה של הארץ שאת חייה בה ומתי היא הוקמה זה דיי המינימום שאפשר לדעת אבל קורה שוכחים הכל טוב
שואל השאלה:
לגיטימי לשכוח את השנה?
זה מה שהופך אותי לסתומה?
אנונימית
את לא סתומה כולה שחכת
שואל השאלה:
לא שכחתי, זרקתי שנים כי לא ידעתי
אנונימית
כפרה עליכם זה מינימום שבן אדם צריך לדעת

את לא מפגרת אם את לא יודעת אבל את איגנורנטית מאוד ויחשבו שאת סתומה אם לא תדעי דברים כאלה בסיסיים
שואל השאלה:
אני יודעת מליון דברים מליון
אנונימית
שואל השאלה:
דווקא זה לא עלה לי
אנונימית
זה שלא ידעת משהו אחד (למרות שזה ידע בסיסי) לא אומר שאת סתומה הכל בסדר
סבבה ששכחת אבל יצאת קצת טיפשית כשזרקת סתם תאריכים. היית צריכה להגיד "בדיוק ברח לי מהראש" או משהו
את פשוט לא זוכרת, לגיטימי