8 תשובות
לא, תנגני אם באלך
בשביל ללמוד זה בסדר
אני פחות בעד..לא יקרה כלום אם לא תנגן יום אחד
אפשר לנגן, אבל עדיף לא שירים שמחים, מפאת הכבוד ליום הזה
יש כל מיני שירים ליום השואה אולי תנסה/י אחד מהם זה גם יותר מכבד וגם את עושה משהו לזכרם
מה לא מכבד?
אנונימית
אין שום בעיה לדעתי. את יכולה לכבד את יום השואה, לזכור אותו ואת כאב הניספים והניצולים, וביחד עם זה גם לנגן. זה לא סותר אחד את השני.
אנשים באתר הזה תכף גם יגידו שלא מכבד לנשום.
כמה הגזמות יש לכם
אנונימית