5 תשובות
מה
ממש לא
אני לא אוהבת לבוא בלי גרביים כי הרגליים כזה זה שהאצבע השניה יותר ארוכה מהאגודל וזה ולפעמים יש כזה שיערות על האצבע אז אני תמיד עם גרביים של נייק וטבע או כל פעם עם האובססיות נעלים החדשה שלי שכרגע זה אולסטאר
אל תקחי קשה אף אחד לא שם לב אל תדאגי
ממש לא, כולם אצלי באים בלי גרביים
ממש לא תלכי איך שאת רוצה ואל תשימי על אף אחד