6 תשובות
כל הכבוד
לא סאחי זה מבורך אשרייך
כל הכבוד לך, תרשמי את מה שרשמת פה בסטורי, זה יכול לעודד יותר אנשים לתרום
את מדהימה
הלוואי שיהיו יותר כמוך3>
הלוואי שיהיו יותר כמוך3>
לא למה סאחי, כל הכבוד לך שאת מעלה מודעות
לכי על זה
באותו הנושא: